14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Mainostusta, keskustelua ja raportteja *core (pitoisista) tapahtumista Suomessa.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja xybo »

Reiko kirjoitti:En ota kantaa tapahtuman sisältöön, mutta toivotan tapahtuman järjestäjille onnea.
Nimenomaan :)
Tha Rippah
Viestit: 142
Liittynyt: 10.10.2007, 10:28
Paikkakunta: Hellsinki

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tha Rippah »

Onks ylipäätänsä ketään muita ku minä tulos paikalle? :(
DDS
Viestit: 278
Liittynyt: 15.05.2007, 17:33
Paikkakunta: RMK187
Viesti:

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja DDS »

Tha Rippah kirjoitti:Onks ylipäätänsä ketään muita ku minä tulos paikalle? :(
Minä ainaki :)
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
DDS
Viestit: 278
Liittynyt: 15.05.2007, 17:33
Paikkakunta: RMK187
Viesti:

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja DDS »

Oli ihan jees kemut , viime vuotiset tosin oli omast mielest paremmat.
Angerfistin Live setti oli suht pettymys, 30 sec soi yks biisi ja sen jälkeen
alkaa Mc huutelee että kädet ylös, tai raise your fist etc.
Herran Dj setti oli sitten taas vähän parempi :)
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Reiko »

DDS kirjoitti:30 sec soi yks biisi ja sen jälkeen
alkaa Mc huutelee että kädet ylös, tai raise your fist etc.
Suomessa kun tuo MC kulttuuri ei oo oikeen vielä toistaiseksi päässyt valloilleen konemusaskenessä, valitettavasti. IMO DnB bileet toimis paremmin jos ois päräyttävä MC mukana.
Kuva
O: Yamaha DX-200
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Reiko kirjoitti:Suomessa kun tuo MC kulttuuri ei oo oikeen vielä toistaiseksi päässyt valloilleen konemusaskenessä, valitettavasti. IMO DnB bileet toimis paremmin jos ois päräyttävä MC mukana.
Tähän mennessä ollu aika wäkkii lyriikkaa mitä esim. tamperelaisissa pressureissa englantilaiset mc:t heittäny, tosin nois viime kolina vs koneradiois suomiräppäri bustas asiallista kritiikkii kytistä jotka ratsaa reivejä :D. Hardcore bileissä en oo nähny ulkomaillakaan toimivaa mc:tä. Makuasioita :P
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja xybo »

Toi MC juttu kyllä jakaa porukkaa kahtia. Ite oon aina vihannu. Pilaavat hyvät biisit rääkymällä päälle. Vie kokonaan fiiliksen itse biiseistä. Tommosessa kaupallisessa pop-coressa räppi ja huutaminen on aika iso osa, semmosta Scootermaisuutta, että on jotkut "voksut" eikä vaan "pum pum biittiä".

Briteissä tuli paljon kuultua junkkabileissä MC toimintaa, on hyviä ja huonoja MC:itä, mutta se ei muuta sitä faktaa, että ne silti huutaa valmiin kokonaisuuden päälle. :/

-- xybo
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Reiko »

xybo kirjoitti:Toi MC juttu kyllä jakaa porukkaa kahtia. Ite oon aina vihannu. Pilaavat hyvät biisit rääkymällä päälle. Vie kokonaan fiiliksen itse biiseistä. Tommosessa kaupallisessa pop-coressa räppi ja huutaminen on aika iso osa, semmosta Scootermaisuutta, että on jotkut "voksut" eikä vaan "pum pum biittiä".

Briteissä tuli paljon kuultua junkkabileissä MC toimintaa, on hyviä ja huonoja MC:itä, mutta se ei muuta sitä faktaa, että ne silti huutaa valmiin kokonaisuuden päälle.
Niinno.. makuasioita tosiaan. Itsehän olen sitä mieltä ettei mun henk.koht. tarvii lähtee tapahtumaan paikanpäälle toteemaan et mikä toimii ja mikä ei. On MC:tä joita kuuntelisin pelkästään heidän äänensä puolesta ja on sitte MC:tä joita kuuntelisin läppien perusteella ja sitte on näitä supermiehii jotka omaa molemmat (mm. UK Apache, Skibadee, MC Fearless, MC CQ, Ozzie B, Neeko ja mainittakoon vielä Lethal B).
Mut se on fakta et jos MC osaa hommansa, nousee bileet enemmän ku kattoon. HC:ssa en ole oikeestaan ikinä tajunnu MC toimintaa jollain osa-alueilla.. se et jos studiossa nauhotetaan MC:n spiikit ja legendaariset "Put your hands to the air!" nii okei, biisihän voi olla hyvä tästä "Scootterimaisestakin" spiikkiosuudesta, mut tosiaan jos koko biisin ajan toitotetaan samaa läppää synonyymeillä menee homma ihan pilalle.
Kuva
O: Yamaha DX-200
asvp
Viestit: 171
Liittynyt: 29.11.2005, 02:54
Paikkakunta: Toivakka, Finland
Viesti:

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja asvp »

Täytyy kyllä sanoo, että itteenikin se MC enemmän häiritsee. Varsinkin jos on jotain nopeeta tykitystä, nii voi jeesus ku on typerän kuulosta. Jossain chillimmässä setissä varmasti toimiikin paremmin.
/\ |\| |\| | |-| | |_ /\ -|- | [ ] |\|
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Re: 14.3.2009 MindCore Presents ANGERFIST LIVE @ Gloria/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Oli karseet bileet mun kannalta. Tekno-soundia ei ollut nimeksikään. Devillien soitti joku 15 min sellaista pirun kovaa kikkailevaa indu HC:ta, mut sit kun huomasi että jengi valuu muualle alkoi soittaa rititiuta kuten muutkin kyseisenä iltana. Äänentoistossa oli kanssa jotain ongelmia, bassot eivät potkineet ollenkaan ja soundi puuroutui kokoajan.

Yleisö näytti pitävän ja hyvä niin. Mut mä olin väärässä paikassa väärään aikaan.
Vastaa Viestiin