kovaydin vastarinta??

Tänne keskustelua Kovaydin.NET saitista ja foorumista. Parannusehdotuksia jne...

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
pkb
Viestit: 4
Liittynyt: 07.04.2008, 04:06
Paikkakunta: kouvola

kovaydin vastarinta??

Viesti Kirjoittaja pkb »

itseäni on mietityttänyt jo pitkään kovaydin VASTARINTA. monelle kaverille olen maininnut ja ovat heti käsittäneet että olette hardcoren vastustajia.

aivan mielenkiinnosta siis kyselen vain. tuskin se vastarinta sana sentakia tuossa on että olis coolia koska se ei ole. mutta miksi se on vastarinta?

joo en tiedä.

niin ja totta tämä on mun eka posti mutta oon jo hengaillu kauan aikaa ennen rekisteröimistä täällä että ei siis minään vittuilu spämminä kannata ottaa.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: kovaydin vastarinta??

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

pkb kirjoitti:itseäni on mietityttänyt jo pitkään kovaydin VASTARINTA. monelle kaverille olen maininnut ja ovat heti käsittäneet että olette hardcoren vastustajia.

aivan mielenkiinnosta siis kyselen vain. tuskin se vastarinta sana sentakia tuossa on että olis coolia koska se ei ole. mutta miksi se on vastarinta?
Kovaydin Vastarinta, Hardcore Resistance (mistä idea on alunperin lähtenyt :oops:)... sen voi toki tulkita monella tavalla, mutta toi vastarinta nimessä viittaa siihen, että tehdään vastarintaa myötävirralle (mainstream musiikille) tuomalla hardcorea ihmisten tietoisuuteen. Ton voi siis tavallaan käsittää myös vaikka "Hardcoren aaltona" :lol:. Eri asia sit jos ois Anti-Kovaydin tjsp. Radikaali nimi radikaalille musiikille :wink:
pkb
Viestit: 4
Liittynyt: 07.04.2008, 04:06
Paikkakunta: kouvola

Re: kovaydin vastarinta??

Viesti Kirjoittaja pkb »

Zutsuu kirjoitti:
pkb kirjoitti:itseäni on mietityttänyt jo pitkään kovaydin VASTARINTA. monelle kaverille olen maininnut ja ovat heti käsittäneet että olette hardcoren vastustajia.

aivan mielenkiinnosta siis kyselen vain. tuskin se vastarinta sana sentakia tuossa on että olis coolia koska se ei ole. mutta miksi se on vastarinta?
Kovaydin Vastarinta, Hardcore Resistance (mistä idea on alunperin lähtenyt :oops:)... sen voi toki tulkita monella tavalla, mutta toi vastarinta nimessä viittaa siihen, että tehdään vastarintaa myötävirralle (mainstream musiikille) tuomalla hardcorea ihmisten tietoisuuteen. Ton voi siis tavallaan käsittää myös vaikka "Hardcoren aaltona" :lol:. Eri asia sit jos ois Anti-Kovaydin tjsp. Radikaali nimi radikaalille musiikille :wink:
aivan joo. kiitos vastauksesta. olen taas hieman viisampi. :D
Vastaa Viestiin