DJ Wotzenknecht

Täällä voi jakaa omia tai muiden settejä.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

wotzenknecht
Viestit: 3
Liittynyt: 14.05.2013, 23:10

DJ Wotzenknecht

Viesti Kirjoittaja wotzenknecht »

Terve,

Oon epävarma että se on hyvää paikka esittelemaan itseäni, eli laitan setin joka tapauksessa viestin lopussa.

Mun nimeni on Paul, tulin Suomeen vuonna 2009. Älä huomaa mun virheitä, opin enimmäkseen puhekieltä :D

Olen soittanut monta vuotta outoa ja synkkää elektroniikimusikkia. Suomessa olin soittanut klubi Mega Therionissa, esimerkiksi noissa tapahtumissa :

Kuva
(Ambient / Experimental setit Kvohst:n (Coden, Dodheimsgardin, Hexvesselin laulaja) kanssa)

Kuva
(Experimental / Noise setti ennen Attila Cziharin keikka. Oon myos piirtanut toi juliste)

Sit pari kertaa omassa tapahtumissa nimeltään Feverish Dreams Bar Molotowissa.

Tilanne on, nyt tahdon soittaa tanssilattialle kovempien biisien. Keskusteltiin vähän Zutsuun kanssa,. eli jos joku UG pileet tapahtuu Helsingissä tulevaisuudessa, voin jeesaa ja soittaa kovat meininkit, kuten frenchcore, speedcore, hardcore, breakcore, crossbreed, etc. Pari suositut labellit: praxis, zhark, UWe, Yb70, No-tek, Possessive Blindfold, etc.

Luvasin setin, eli tää on improvisoidu n. vuonna 2001: Nautikaa :D

PS: soitan enimmäkseen CD:tä kun suurin osa minun vinyylin kokoelmasta on edelleen Ranskassa.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: DJ Wotzenknecht

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Tervetuloa! :mrgreen:
Jos tulet joskus Tampereelle, Suomen underground hardcore pääkaupunkiin, UG bileisiin niin voidaan koittaa säätää kimppakyyti tai halpa Onnibus matka: http://www.onnibus.fi/tampere-helsinki. Majoitus järjestyy myös.
wotzenknecht
Viestit: 3
Liittynyt: 14.05.2013, 23:10

Re: DJ Wotzenknecht

Viesti Kirjoittaja wotzenknecht »

Joo, siis totta kai voin myös käydä Tampereellä jos ehdin ;) Tarkoitin, on vaikeampaa auttaa järjestää bileisille tästä.
Vastaa Viestiin