Skelic - Protective Measures (Mix)

Täällä voi jakaa omia tai muiden settejä.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Skelic
Viestit: 31
Liittynyt: 25.06.2009, 01:10

Skelic - Protective Measures (Mix)

Viesti Kirjoittaja Skelic »

MO!

Päätin rykästä tällasta rankempaa Skelic-settiä kun sitä aika moni mun seuraajista on toivonut. Ilmanen Mix DL.

https://soundcloud.com/alternative-page ... asures-mix

Cheers!
Skelic
Viestit: 31
Liittynyt: 25.06.2009, 01:10

Re: Skelic - Protective Measures (Mix)

Viesti Kirjoittaja Skelic »

En tajua kuinka 3-4 päivän aikana oon saanut vain reilu 30 viewiä kun mun mielestä toi setti on mun paras ehkä ikinä... :/ Suoraan sanoen vit... no en sano. Mutta joo. Onko kenelläkään mitään tipsejä missä jakaa tätä tai saada enemmän viewejä? Oon kyllä monia foorumeita spämmännyt.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Skelic - Protective Measures (Mix)

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

En jättäis tän foorumin varaan mainostamista jos totta puhutaan. Mut siis yleisesti ottaen monet ihmiset on passiivisia, hypettää sitä missä on rahaa ja egoa ja kokee vaikeaksi mennä sen mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei sitä kannata ottaa liian vakavasti. Hyviä asioita tapahtuu kun niitä ei osaa odottaa :)
Skelic
Viestit: 31
Liittynyt: 25.06.2009, 01:10

Re: Skelic - Protective Measures (Mix)

Viesti Kirjoittaja Skelic »

Zutsuu kirjoitti:En jättäis tän foorumin varaan mainostamista jos totta puhutaan. Mut siis yleisesti ottaen monet ihmiset on passiivisia, hypettää sitä missä on rahaa ja egoa ja kokee vaikeaksi mennä sen mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei sitä kannata ottaa liian vakavasti. Hyviä asioita tapahtuu kun niitä ei osaa odottaa :)
Mmm, totta totta. :skitso:

Blargh.

Ai niin, unohdin kokonaan ton Youtube-linkin, josta oikeastaan puhuin:
Shatterling
Viestit: 523
Liittynyt: 12.08.2008, 14:57
Paikkakunta: Ezzpoo
Viesti:

Re: Skelic - Protective Measures (Mix)

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

Tämä on sitä hyvää :mrgreen:
Vastaa Viestiin