Hardcore aiheisia vaatteita myyviä nettikauppoja?

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

fatal_error
Viestit: 11
Liittynyt: 26.08.2010, 23:19
Paikkakunta: Tampere

Re: Hardcore aiheisia vaatteita myyviä nettikauppoja?

Viesti Kirjoittaja fatal_error »

vihakone kirjoitti:Suosittelen tekemään itse.. Tulee halvemmaksi ja ainakin uniikki-kappale.. ;)
in deed! Ei ole vaikeaa! Kuva vaan kalvolle tai vielä parempi on kontaktimuovi ja puukko heiluun :lol: Kangasväriä saa ainakin treellä esim Harrasteesta :D
Monkey-made doomsday device
peepingtommi
Viestit: 23
Liittynyt: 06.06.2011, 22:01

Re: Hardcore aiheisia vaatteita myyviä nettikauppoja?

Viesti Kirjoittaja peepingtommi »

Rigeä olen itse käyttänyt pari kertaa hyvin kokemuksin. Sieltä löytyy todella reilu valikoima aiheeseen sopivaa vaatetta ja halpoja levyjä. Postit on aina 25€, ei mitään väliä paljonko tilaat. Ja paketti tuodaan kotiovelle. Yleensä tavara tullut viikossa, useimmiten alle.
Gabbersparadise
Viestit: 12
Liittynyt: 03.11.2010, 21:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hardcore aiheisia vaatteita myyviä nettikauppoja?

Viesti Kirjoittaja Gabbersparadise »

Rigestä ja Midtownista tullu useasti ostettua.
MadJackal
Viestit: 3
Liittynyt: 14.07.2011, 21:20
Paikkakunta: Pori, Finland

Re: Hardcore aiheisia vaatteita myyviä nettikauppoja?

Viesti Kirjoittaja MadJackal »

moi. on tehnyt hirveesti mieli hankkia joku hc aiheinen paita tässä lähiaikoina. oon nyt tutkiskellut noita teidän ehdottamia sivuja ja nuo postituskulut hirvittää :S niinpä aattelin tehdä ite, niinkun vihakone tuolla ehottikin. oon nyt kattonu tubesta eri tapoja painattaa kuvia, ja parhaalta vaikuttaa toi silitysraudan kanssa painattaminen. mut siellä pyörii koko ajan tää termi "transfer paper", enkä nyt oo oikeen varma että mitä se oikeen on :D tajuan kyllä että siitä tarttuu väri paitaan helpommin, mutta muuten vähän hämärä termi... eli osaako joku sanoa mitä tuo "transfer paper" on ja mistä sitä saa?
Vastaa Viestiin