Esittele itsesi

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Niin joo, unohdin sanoa, että postaa "omat biisit" foorumille gabber-biisejäs, ehkä joku muukin innostuu :)
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

PulseDemon kirjoitti:Niin joo, unohdin sanoa, että postaa "omat biisit" foorumille gabber-biisejäs, ehkä joku muukin innostuu :)
Unohdit sanoa, mutta viittaat mihin? Tipahdin kyl nyt kärryiltä. :/
Kuva
O: Yamaha DX-200
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Siis tuohon mitä Hard Beat kirjoitti, että tekee gabberia jne.
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

PulseDemon kirjoitti:Siis tuohon mitä Hard Beat kirjoitti, että tekee gabberia jne.
Ah... tietysti! :D
Kuva
O: Yamaha DX-200
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Laitan vähän selkeemmin vielä itsestäni dataa:

Moo! Mää oon Jere!

Olen 24-vuotta täyttävä autonasentaja/rakentaja/autonkuljettaja Vantaalta. Olen seurustellut kolme vuotta ja yhdessä asunut kaksi ja puoli. Rakastan avovaimoani erittäin paljon.
Painin duunissa kuljettajana tällähetkellä ja en pidä siitä ollenkaan. Siksi vihaankin itseäni ja kaavailemiani asioita/tekemisiä. En ole skitsofreenikko, pahasti. Olen kuitenkin. En vaan ole siltikään. Tutustu minuun, niin kerron faktan. Lähitulevaisuudessa selviää kahdesta työpaikasta, koska lopetan nykyisen. IT-ala kiinnostaa ja sieltä saa paljon rahaa ja kivan ammattinimikkeen. Hauskaahan se.

Spinnaan ihmisten epäonneksi levyjä ja täten olen edustanutkin wanhaa neurofunk/liquid funk -teemaista rumpubassoa, sekä hard-technoa. Pidän toki myös electrosta. Muita harrastuksia ei ole, oikeastaan... paitsi tuottaminen. Harrastin nuorempana skeittausta, bmx-/maasto-/alamäki -pyöräilyä, sekä hieman prätkällä ajelua. Olen ajanut myös "rallia" vähän aikaan. Lähitulevaisuudessa alan harrastamaan jonkuntyylistä sotaleikkiä, koska olen pinttynyt aseisiin ja pidän niiden käsittelystä, sekä ylipäätään harrasteampumisesta. Vaikka pidän aseista, niin en pidä sotimisesta ja ihmisten tappamisesta. En ole kuitenkaan pasifisti.

Reissailen meidän mökillä, joka sijaitsee Itä-Suomessa (Tohmajärvi). Pidän seudusta ja mielestäni se on ainoa keino saada stressitasoa laskemaan. Itä-Suomessa asuu myös serkkuni, hänellä on kaksi lasta ja vaimo. Ne kaikki puhuu hassusti.

Käytän vaatteita, jotka "edustavat" hiphoppia. Kireitä, hihattomia paitoja ja löysiä farkkuja. Pidän myös päässäni melko useasti vihreää lippalakkia.

Olen käynyt yhden kerran laivalla ja kaksi kertaa lentäny lentokoneella. En ole koskaan ollut auto-onnettomuudessa, enkä ole koskaan murtanut luitani! Jatkossa en siis aio olla aikaisempaan varovainen.
Kuva
O: Yamaha DX-200
Androgyn
Viestit: 104
Liittynyt: 08.12.2005, 18:13
Paikkakunta: Da Ghetto Korso, Vantaa

Viesti Kirjoittaja Androgyn »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
En ole kovin älykäs, mutta jaksan kantaa painavia tavaroita.
Androgyn
Viestit: 104
Liittynyt: 08.12.2005, 18:13
Paikkakunta: Da Ghetto Korso, Vantaa

Viesti Kirjoittaja Androgyn »

Hei!
Olen Teemu asun Vantaa Korsossa, meillä täällä paikkakunnalla mentaliteetti on ensin minä sitten vasta sinä. Eli ole varovainen kun astut minun valtakuntaani, miekka saattaa heilua. Mielialani vaihtelee n. 5 min välein, olethan ennakkoluuloton ja vastaanottavainen kaikelle uudelle. Mitäs muuta.... ainiin minä niin tykkään hartkoremmasta musiikista, kiitos hei.
En ole kovin älykäs, mutta jaksan kantaa painavia tavaroita.
EmpireIrwin
Viestit: 33
Liittynyt: 29.11.2005, 18:13
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Viesti Kirjoittaja EmpireIrwin »

Hei, olen Julle Helsingistä. Olen täällä leikki -ja seikkalumielellä.

Musamakuuni kuuluu artisteja rockabillysta jumpstyleen, mutta hc on aina ollut lähimpänä sydäntäni.

ö_ö
Wind Of Horus
Viestit: 19
Liittynyt: 30.10.2006, 14:00
Paikkakunta: Simonkylä, Vantaa

Viesti Kirjoittaja Wind Of Horus »

Aku Simonkylästä tässä hei, olen 18 vuotias köyhä opiskelija. Löysin tämän mahtavan sivun Googlesta hakusanalla "speedcore".
Musiikinkuuntelun lisäksi harrastan lukemista, juoksua, okkultismia, egyptologiaa, koppalakkien ja kaasunaamareiden keräilemistä. Tykkään monesta eri musiikkityylistä, suosikki genret ovat: martial industrial, noise, power noise, power electronics, dark ambient, folk, speedcore, terrorcore, drone doom, funeral doom, acid jazz, säkkipillimusiikki ja saksalainen marssimusiikki.

Eipä tässä sitten muuta, kettu kuittaa.
unik
Viestit: 70
Liittynyt: 13.11.2006, 15:03
Paikkakunta: Lappeenranta - Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja unik »

lyhyesti:
teemu repo, lappeenranta, 21, työtön / opiskelija linjaa täl hetkel.
päädyin tänne mikserin kautta kun katsastelin biisejä siel, tais olla abandoned soulin sivuil mis oli linkki tänne ni tultii tutkailee.

musiikki maku on aika iso, melodiset lätkyt uppoo kyl mut rajaa ruvettu tiukentaa (ei melodista trancee nii paljo yms).
HC ja kumppanit ollu penskasta lähtien kovassa kuuntelussa kuitekii

hardcoree ja muuta sellaista väsäilen arceisa nimel kaverin kanssa (jahka se jaksaa :E)
muuta tavaraa krator nimel tulee tehtyy
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Jotta tervetuloa vain! :)
Kuva
O: Yamaha DX-200
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Pistin tämän stickyks jos se saisi uusia tulijoita kirjoittamaan edes jotain :)
Dufda
Viestit: 43
Liittynyt: 27.04.2007, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Dufda »

Kaipa sitä nyt oikeaan paikkaan eksyi...

Olen uudemman sukupolven HC-kuuntelija, Vantaan lähiössä asustava väsynyt opiskelija. Ensimmäiset HC-biisit kuulin ihan ala-aste -iässä biisien ollessa DJ Promon Dancefloor Hardcore ja Madmanin Promo remix. Tuon jälkeen koko genre unohtui pidemmäksi aikaa hard NRG:n pyöriessä kuvioissa. Monen vuoden päästä alkoi taas HC kiinnostamaan ja nyt olen tässä. :)

HC-puolelta kuuntelen kaikensorttista mainstreamista terrorcoreen ja speedcoreen. Happy hardcorea ja sensukuisia en siedä ollenkaan, mutta raskaampi trance menee aina välillä.

Tässä tais olla kaikki kerrottavan arvonen. :)
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Ah... kappas vain, tervetuloa! Nyt Vantaan poikia alkaa ollaki jo ihan mukavasti. ^_^ Yks on Simonkylästä, toinen on Korsosta, kolmas Pakkalasta... Vantaalaiset alkaa levittäytyy ku rutto! :D
Kuva
O: Yamaha DX-200
Androgyn
Viestit: 104
Liittynyt: 08.12.2005, 18:13
Paikkakunta: Da Ghetto Korso, Vantaa

Viesti Kirjoittaja Androgyn »

Reiko kirjoitti:Ah... kappas vain, tervetuloa! Nyt Vantaan poikia alkaa ollaki jo ihan mukavasti. ^_^ Yks on Simonkylästä, toinen on Korsosta, kolmas Pakkalasta... Vantaalaiset alkaa levittäytyy ku rutto! :D
teh vantaa määssiv :D
En ole kovin älykäs, mutta jaksan kantaa painavia tavaroita.
Vastaa Viestiin