Esittele itsesi

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Tervetuloa vaan tännekkin puolelle! :D
Riksu taitaa olla oikeen Hardcore Town of Finland :mrgreen:
1nsane
Viestit: 4
Liittynyt: 23.03.2010, 16:02
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja 1nsane »

Joo se on se, kun tää Riksu on keskellä isoja kaupunkeja (Keskellä ei mitään) ni roska voi hyvin keskittyä tänne. :D
Mornaor
Viestit: 98
Liittynyt: 05.10.2007, 22:54
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mornaor »

Mahtaako HC:n nousu paikkakunnalla liittyä kahteen nimeltämainitsemattomaan nuoreen herraan jotka kylil vaeltaa "Kovaydin Vastarinta" logoin kirjaillut paidat päällään (tuskin kuitenkaan :roll: )?
Johan tämä on kuulemma poliisienki mielenkiinnon herättänyt :lol:

Ja tosiaan, tervetuloa laudalle.
1nsane
Viestit: 4
Liittynyt: 23.03.2010, 16:02
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja 1nsane »

Nyt täytyy kyllä myöntää, että ite en oo ainakaan nähny. :/
Tosin se ei ehkä ole kauhea ylläri, kun tällä hetkellä melkein kaikki oma liikunta Riihimäellä on välillä asema-koulu. Täytynee avata silmät, jos vaikka paidat tulis joskus vastaan, ni voi moikata.
DDS
Viestit: 278
Liittynyt: 15.05.2007, 17:33
Paikkakunta: RMK187
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja DDS »

Juuh, rohkeesti vaan moikkaa jos sattuu näkymään :) ei tietääkseni
muilla täälläpäin ko paitoja ole(?) toinen hyvä tunnusmerkki on se mökä
mikä paukkuu kuullokkeiden läpi :lol: ainakin omal kohalla siis.

Ja tosiaan tervetuloa foorumille miunkin puolesta :)
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Tsuhsuixamush
Viestit: 1
Liittynyt: 23.04.2010, 20:56
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tsuhsuixamush »

Dodih, rekisteröidyimpä nyt minäkin, kun irl en tiedä oikeasti ketään jolla olisi samanlainen musiikkimaku kuin minulla. Eli 17 tyttö Kouvolan seudulta olen, ja 18 täytän loppukesästä. Leffojen kattelua ja tanssipelaamista harrastan. Konemusiikista kiinnostuin kunnolla joskus kasiluokan lopulla (nyt olen siis lukion kakkosella) ladattuani jonkun Hardcore Heavenin (lol? :--D). Oikeastaan olin konemuusiikkia diggaillut jo aiemminkin, mutta tuo oli se viimenen niitti, jolloin nappas sitten ihan kunnolla. Sitten joku henkilö internetin ihmemaassa suositteli Thunderdomen lataamista, joka sitten vain ruokki innostustani. Näistä corepuolen artisteista lemppareitani on mm. Radium, Angerfist, Enzyme X (Ihan uusi tuttavuus minulle, tykästyin kovasti), The Speed Freak, Meccano Twins ja Riot Nation. Ja joo pakko kai se on myöntää että näitä ratiritiralla Scott Browneja ja Joey Rioteja tulee myös kuunneltua vieläkin jonkin verran.

Lisäksi olen täysin hurahtanut Hardstyleen ja HardNRG:hen/Hard Tranceen, sekä industrialiin/dark electroon. Ei nyt ehkä tänne foorumille niin kuulu, mutta kuitenkin. Muutakin konemusiikkia (ja ihan ei- konemusiikkiakin) tulee kuunneltua laidasta laitaan (no junglesta en pahemmin tykkää). Tuolta Last.fm- profiilistanihan noita voi katsella enemmän jos sattuu kiinnostamaan.

Eipä tässä vissiin muuta tällä kertaa.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Tervetuloa vaan! :)
Kouvolasta taisi olla joku toinenkin about ikäisesi tyttö, mutta taitaa pyöriä enemmän tuolla irc-kanavan puolella.
Jinksi
Viestit: 1
Liittynyt: 26.04.2010, 15:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jinksi »

Tervehdys, mie oon tämmönen parikymppinen pikku vipeltäjä forssan seudulta aiemmin tanpereelta.
Jotenkin oon aina kokenu vähän semmosen rankemman konemusan omaks jutukseni ni aattelin et tullaan tännekkin kurkkiin mikä on meno, saatan ircin puolellekkin uskaltautua jahka saan tehtyä palomuuriin ircin mentävän reiän, ikuisuus projekti.

Teen ite kans jotain pientä vähän sillon tällön ja niputan ne mikseriin www.mikseri.net/jinxed
Joku puristi sanoo et ei ole harkkorea, no ei ole niin, mutta on sielä vaikutteita. :P
"Idiots uphold order,
geniuses control chaos"

www.mikseri.net/jinxed
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Tervetuloa Jinksi!
Ihan tasokkaan kuuloista kamaa tuolla :)
coldnorth
Viestit: 1
Liittynyt: 24.03.2010, 20:52

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja coldnorth »

Juu, Porista 32 vee jeppe. Mukelosta asti touhunnu erilaisten musainstrumenttien kanssa. -93 jotenki jostakin iski hollantilainen hc tajuntaan. Sillon hardcore ja rave kuvio oli jonkinlainen trendijuttu ympäri maailmaa, mut muhun iski aika perusteellisesti. On tullu nähty aikoinaan suuria nimiä livenä. Ja pienempiäkin jotka nykyää on jo isompia. Sittemmin tehny biisejä, ja jokunen dj keikkakin tullu tehtyä. Kylmä fakta on ettei tällä suuntauksella ole kovin suurta fanipohjaa tässä maassa. Mutta hieno nähdä että ne pienet porukat jotka tykkää, ovat sitäkin kiihkeämpiä.
OrZo
Viestit: 382
Liittynyt: 02.12.2005, 17:41
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja OrZo »

Tervetuloa vaan kaikille munkin puolesta :)
RK/62
Viestit: 12
Liittynyt: 22.04.2010, 20:15
Paikkakunta: Internet

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja RK/62 »

Tervehdys kaikille. Liityin tänne foorumillekin kun nyt tuolla irkissä tulee noin muuten hengattua... Noin 10 vuotta olen jos jonkinmoista musiikin suuntausta vääntänyt, lähinnä rankempaa tavaraa kuitenkin. Oma HC rakkaus syttyi joskus vuonna 1999 ja on aina vaihtelevasti ollut enemmän tai vähemmän liekeissä. Olen RK.n "hallitsija" ja muita jäseniä on myös mutta eivät välttämättä ole näkyvästi mukana. RK on Digitaalista Hardcorea ja sitä ei jaeta foliohattu syistä julkisesti, mutta sitä saattaa tulla vastaan esim. irkissä. Se minusta.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

coldnorth, ooks Porin Ugroupsista? :)
RK! kirjoitti:RK on Digitaalista Hardcorea ja sitä ei jaeta foliohattu syistä julkisesti, mutta sitä saattaa tulla vastaan esim. irkissä.
Hah, enemmän syytä tulla kuuntelee keikka lauantaina :mrgreen:

Tervetuloa myös teille! :D
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Reiko »

RK! kirjoitti:RK on Digitaalista Hardcorea ja sitä ei jaeta foliohattu syistä julkisesti, mutta sitä saattaa tulla vastaan esim. irkissä. Se minusta.
Saako kysyy et miksi ei jaeta? Kaikki ei asu Tampereella ja musiikin tsekkaamisen takia ei nyt viittis lähtee käynnistelee autookaan.
Kuva
O: Yamaha DX-200
RK/62
Viestit: 12
Liittynyt: 22.04.2010, 20:15
Paikkakunta: Internet

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja RK/62 »

Zutsuu kirjoitti:Tervetuloa myös teille! :D
Kiitos kiitos, ilo liittyä mukaan.
Reiko kirjoitti:Saako kysyy et miksi ei jaeta? Kaikki ei asu Tampereella ja musiikin tsekkaamisen takia ei nyt viittis lähtee käynnistelee autookaan.
RK! kirjoitti:...sitä ei jaeta foliohattu syistä...
Irkissä voi hihkaista jos haluaa muutaman kappaleen mitä tässä keväällä on kauhean paineen alla puserrettu vappua varten.
Vastaa Viestiin