Esittele itsesi

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
Junttu
Viestit: 167
Liittynyt: 22.09.2008, 19:31

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Junttu »

16-vuotias jässikkä Espoosta. Harrastan uintia, trumpettia ja muutenki hardcorea väsäilen aliaksel Mad Spirit, jolla eka viisu pitäs koht tulla mikserii :D. Opiskelen Omnian Ammattiopistos lehtimäes merkonomiks kaksoistutkinnolla.

Jooh, hardcoree tutustuin Angerfistin my critic fetish biisin kautta joka iski muhu ku salama, ja hardcorea kuunnellu aktiivisesti ny vuoden ja loppua ei näytä tulevan.

Joo mulle ei alkoholi pahemmi maistu ainakaa humalahakusesti :), mitä ny välil kaverin kaa jotai maustettui kiljui tehny :D ja muuteki hyvänmakuset juomat.

Edit: joo vähä lisää mun HC taustast :D, noh, sittekku angerfist oli nii ihku ni hommasin enemmä sen biisei, sitte seuraavana tuli niinki ihanat ku Art Of Fighters ja Dj Korsakoff, tämän jälkee tutustuin sen jälkeisenä kesänä kovempiin artisteihi, Bonehead, Gabba Front Berlin ja muuteki tänä syksynä o paljo artisteja mist tykkää :P.

Tällä hetkellä parhaite iskee joku terrorcore, breakcore, ja traxtormin mainstream.
Viimeksi muokannut Junttu, 27.03.2009, 11:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
rjp
Viestit: 10
Liittynyt: 18.11.2008, 10:00
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja rjp »

Se on Santeri, Kemijärveltä. HC:ta tullut digattua varmaan jostain '05 tai '06 vuodesta lähtien. Itse väsännyt kans jostain '06 lopulta lähtien HC:ta, tosin en vielä mitään julkaisukelpoista. Nykyisin myös sitten Darksteppiä tulee tehtyä ja miksi ei kuunneltuakin.

Edit. Ja jotakihan piti vissii kertoa itestäänkin. Eli 17v ja Kainuun ammattiopiston Kuusamon toimipisteen Audiovisuaalisen viestinnän pt + lukiota käyn. (Kovin nimihirmu hetkeen)
Fuck trance.
Noison
Viestit: 61
Liittynyt: 13.11.2008, 17:10
Paikkakunta: Tikkurila/Vantaa
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Noison »

http://www.mikseri.net/users/112181.php

Tuolta voi joku harhauskoinen halutessaan lukea hieman tarinaa minusta, ja kiinnostuksestani musiikkia, sen tuottamista sekä kaikkea muitankin asioita kohtaan.

Lisään noihin teksteihin, että kiinnostus erityisesti HC-musiikkiin alkoi kun löysin Mikseristä "Hell Factory" nimisen artistin projektin. Kyseinen musiikki oli sen verran kiehtovaa, että päätin tutustua hieman tarkemmin. Seuraavaksti löysin Mikseristä "Abandoned Soul" nimisen artistin (jokainen jannu täällä varmasti tietää/tuntee tyypin :wink: ), jonka musa kolahti oikein todella kovaa. Niin kovaa, että päätin itse ruveta tuottamaan HC-musiikkia. 29.06.2007 syntyikin sitten ensimmäinen varsinainen oma tuottama HC-kipale. Kyseisen kappaleen voi kuunnella Mikseristä "Noison" -projektiltani sekä Hardcore-Finlandista. Mikserissä kappale on uudella nimellä "Can't Stop The Machine (Explosion Short Cut)" ja HC-Finland sivustolla vanhalla nimellä "Unmöglichkeit (Mahdottomuus)."
Shatterling
Viestit: 523
Liittynyt: 12.08.2008, 14:57
Paikkakunta: Ezzpoo
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

Joo elikkäs Mikael tuolta espoon puolelta, ollaan ton Juntun eli Mad Spiritin kanssa kaveruksia. Oon tossa viimevuoden loppupuolella tutustunu HChen sen IhQ-Angerfistin kautta. (eka kuulleeni biisi oli Necroslave, joten ette varmman ihmettele miksi en aluksi genrestä pitänytkään :D). Muuta musaa kuuntelen myös Breakbeattia, D'n'Btä, Junkkaa, EBMmää, electroa ja pitemmälti kaikkea konemusaa (vaikka Trance ja House Pistävät kyllä vituttamaan)
Olen tästä vuoden alkupuolesta saakka väsännyt kaikensorttista konemusaa, jota löytyy mikseri.netistä artisteilta Isola ja Lekkerbek & I'm-aC. En oikein hallitse kunnolla vielä musan tekoa, ja se saattaa hieman näkyä laadussa :D. Tähän suomiHCskeneen tutustuin kun Junttu soitti mulle Hell Factoryn Stab my Sanityn, vaikka olihan sitä aikaisemmin jo Perseraiskausta kuultu :D. Että sitä rataa
Muksu
Viestit: 6
Liittynyt: 07.06.2008, 15:05

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Muksu »

17v. kaveri Turusta ja nimi on Mikael (kaveripiirissä Muksu :D). Opiskelen lukiossa ja harrastan voimanostoa ja kuuntelen musiikkia sekä nykyään koitan itsekin väsätä jotain Propellerhead Reason 3.0:lla. Kiinnostus elektroniseen musiikkiin alkoi vissiin 7 luokalla jolloin kuuntelin pääosin hardtrancea, siitä sitten jonkun ajan kuluttua kaupalliseen hardcoreen ja lopulta speedcoreen ja terroriin. Kuuntelen pääosin vain speedcorea ja terroria, myös E-Noidin ja Negative A:n luoma DNA tyyli sekä erilaiset pelimusiikit ovat herkkua. Tiesin Kovaydin Vastarinta sivusta ja foorumista jo aikoja sitten mutta nyt vasta jaksoin itse tänne joinata. Lempi artisteja ovat mm. Passenger Of Shit, ScreamerClauz, Negative A, TerrorMasta, GFB ja Akira.
dj314159
Viestit: 2
Liittynyt: 01.01.2009, 16:14
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja dj314159 »

Meh, mitäpäs tässä.

15-vuotias pojan koltiainen Tampereelta. Animun ja mangon suurkuluttaja ja klassisen, jazzin, rikko- ja vauhtiytimen harrastaja. Anonyymi. Teen otakuvaikutteista musiikkia harrastelijapohjalta ja on siitä pari ihmistäkin sattunut tykkämään (ellei ollut vain pakollisia kohteliaisuuksia aloittelijalle tai muuta vastaavaa). dj 3.1415926535 @ MySpace; tuolla olevat kappaleet ovat suurimmiksi osiksi jo vanhentunutta tavaraa, mutta saatte sentään yleisen käsityksen minkä mallista ulostetta tältä aloittelijalta löytyy. Niin ja lisätkää ihmeessä jos siltä tuntuu. :)
Kuva
OrZo
Viestit: 382
Liittynyt: 02.12.2005, 17:41
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja OrZo »

Tänne ei vissii olekkaan tullut postattua, vaikka on foorumeilla tullut pyörittyä jo jonkin aikaa. 88-syntynyt opiskelija, asun nykyään Kotkassa. HC:ta tullut kuunneltua jo aika monta vuotta ja elektronista musiikkia ylipäätänsä vielä pidempään. Nykyään tulee enimmäkseen kuunneltua industrialimpaa ja darkimpaa hc:ta ja drum&bass:ia. Hyvän mainstream hc:n sattuessa kohdalle sekin menee, vaikka nykyään sitä kuulee yhä harvemmin. Vinyylejä tullut kerättyä myös jonkin aikaa ja levaritkin tuli tossa äskettäin hankittua, et varmaan tota soitteluakin täytyy ruveta harrastamaan. :)
Junttu
Viestit: 167
Liittynyt: 22.09.2008, 19:31

Re: taidan olla nuoren puoleinen!

Viesti Kirjoittaja Junttu »

Zutsuu kirjoitti:
Dj_active kirjoitti:muuten asiasta kukka ruukkuun eli siis olisi kiva joskus päästä johonkin bileisiin koska hc-bileissä en ole ollut koskaan eli kaikki on se ikäraja vai onko poikeuksii?
Lähes kaikkiin bileisiin on se K18 raja. Joskus 90-luvulla on tainnut olla K16 jos en ole ihan väärin käsittänyt?? Inkvisitioon ei kait ole mitään ikärajaa aina kun se järjestetään ulkosalla tai Sosiaalikeskus Siperiassa. Sen lisäksi (muistaakseni) Espoossa on järjestetty nuorisotaloissa HC pitoisia bileitä. Isomman luokan ikärajattomia bileitä ei Suomessa ole.
Ite oon tehny esittelyn jo :D, mutta millasia hc bileit näis järkätää? jos vaik joku zutsuu & rujonic viittis valaista asiaa hieman? :P
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2204
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: taidan olla nuoren puoleinen!

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Junttu kirjoitti:Ite oon tehny esittelyn jo :D, mutta millasia hc bileit näis järkätää? jos vaik joku zutsuu & rujonic viittis valaista asiaa hieman? :P
Sosiaalikeskus Siperiaa ei ole enää ollut jonkin aikaa. Noista Espoon meinigeistä en tiedä (tais jäädä siihen kertaan). Inkvisitio jatkaa nykyään Antenniosastona ja on järjestänyt tähän mennessä vain k18 tapahtumia.
Viime heinäkuussa pidettiin Earthcore Stadin Rajasaaressa joka oli varmaan isoin ikärajaton hc tapahtuma mitä oon nyt nähny Suomessa. Toiminta jatkuu varmaan tässä pian Sompasaaren uudella squatilla, mutta vähän pienemmissä merkeissä, koska tilaa ei ole yhtä paljon kuin Rajasaaressa.
Brainbashers Tampereella kesällä 2007 oli myös ikärajaton, mutta jatkosta en osaa vielä luvata että onko noi kolmannet (viralliset kakkoset) ikärajattomat vai k18. Riippuu vähän venuesta.
Tapahtuma subfoorumilta voit kaivella fiiliksiä, kuvia ja videoita noista :wink:
Junttu
Viestit: 167
Liittynyt: 22.09.2008, 19:31

Re: taidan olla nuoren puoleinen!

Viesti Kirjoittaja Junttu »

Zutsuu kirjoitti:
Junttu kirjoitti:Ite oon tehny esittelyn jo :D, mutta millasia hc bileit näis järkätää? jos vaik joku zutsuu & rujonic viittis valaista asiaa hieman? :P
Sosiaalikeskus Siperiaa ei ole enää ollut jonkin aikaa. Noista Espoon meinigeistä en tiedä (tais jäädä siihen kertaan). Inkvisitio jatkaa nykyään Antenniosastona ja on järjestänyt tähän mennessä vain k18 tapahtumia.
Viime heinäkuussa pidettiin Earthcore Stadin Rajasaaressa joka oli varmaan isoin ikärajaton hc tapahtuma mitä oon nyt nähny Suomessa. Toiminta jatkuu varmaan tässä pian Sompasaaren uudella squatilla, mutta vähän pienemmissä merkeissä, koska tilaa ei ole yhtä paljon kuin Rajasaaressa.
Brainbashers Tampereella kesällä 2007 oli myös ikärajaton, mutta jatkosta en osaa vielä luvata että onko noi kolmannet (viralliset kakkoset) ikärajattomat vai k18. Riippuu vähän venuesta.
Tapahtuma subfoorumilta voit kaivella fiiliksiä, kuvia ja videoita noista :wink:
Aaasia selevä :P. Pitääpi katella. =D

Olin sillo joskus kesäl distortion outdoorseissa ja niistä o monesti video koosteet kyyneleet silmissä kattonu muistoja muistellen :D
Shatterling
Viestit: 523
Liittynyt: 12.08.2008, 14:57
Paikkakunta: Ezzpoo
Viesti:

Re: taidan olla nuoren puoleinen!

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

Junttu kirjoitti:
Zutsuu kirjoitti:
Junttu kirjoitti:Ite oon tehny esittelyn jo :D, mutta millasia hc bileit näis järkätää? jos vaik joku zutsuu & rujonic viittis valaista asiaa hieman? :P
Sosiaalikeskus Siperiaa ei ole enää ollut jonkin aikaa. Noista Espoon meinigeistä en tiedä (tais jäädä siihen kertaan). Inkvisitio jatkaa nykyään Antenniosastona ja on järjestänyt tähän mennessä vain k18 tapahtumia.
Viime heinäkuussa pidettiin Earthcore Stadin Rajasaaressa joka oli varmaan isoin ikärajaton hc tapahtuma mitä oon nyt nähny Suomessa. Toiminta jatkuu varmaan tässä pian Sompasaaren uudella squatilla, mutta vähän pienemmissä merkeissä, koska tilaa ei ole yhtä paljon kuin Rajasaaressa.
Brainbashers Tampereella kesällä 2007 oli myös ikärajaton, mutta jatkosta en osaa vielä luvata että onko noi kolmannet (viralliset kakkoset) ikärajattomat vai k18. Riippuu vähän venuesta.
Tapahtuma subfoorumilta voit kaivella fiiliksiä, kuvia ja videoita noista :wink:
Aaasia selevä :P. Pitääpi katella. =D

Olin sillo joskus kesäl distortion outdoorseissa ja niistä o monesti video koosteet kyyneleet silmissä kattonu muistoja muistellen :D
Ekat bileet xD olihan se ihan letkeetä mutta vähän mietoa esim. Brainbashereihin verrattuna uskoakseni
Mein-Krankheit
Viestit: 30
Liittynyt: 31.05.2009, 22:09
Paikkakunta: Huittinen

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mein-Krankheit »

ÖRRR! Oon 19-vuotias naikkonen nimeltäni Mira ja asustelen Huittisissa (tietämättömille tiedoks että se on noin 70 kilsan päästä Tampereesta Turun suuntaan.) Opiskelen vaatetusalaa Kokemäen amiksessa mutta paskaakos siitä mitään tuu. :D Koulun jälkeen jos valmistun ois tarkotus muuttaa Tampereelle.
Useesti oon täl foorumil pyöriskelly mut älysin vasta nyt rekisteröityä tänne.

Reipas kaks vuotta sitten tuli kuunneltua eniten EBM:mää, industrial metallia ja black metallia ja koska mikään ei riittänyt ni piti kuunnella vieläkin kovempaa ja nopeempaa musiikkia, innostus lähti MoH-kokoelmista. Tosin Perseraiskausta on tullu kuunneltua varmaan yläasteen lopusta asti. :'D
Terrorcore on suurin suosikki ollu pitkän aikaa, muita suosikkeja on speed-, ja J-core!
Lähes kaikki HCen alagenret menee paitsi se kaupallinen HHC, monotonisin gabber ja flashcore.
Musiikkimakuun kuuluu myös hardstyle, hardtrance, EBM, aggrotech, industrial, power noise, sekä Rammstein ja Turmion Kätilöt.
Unelmana ois olla Suomen eka naispuolinen HC-DJ mikä EI soita sitä ylipirteetä happykakkaa vaan kunnon rankasua. :wink:
Viimeksi muokannut Mein-Krankheit, 05.06.2009, 01:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
a.k.a. Krankkenhakken
DDS
Viestit: 278
Liittynyt: 15.05.2007, 17:33
Paikkakunta: RMK187
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja DDS »

Teretulemast =)

mikäs flashcores ei iske :shock: vaikka muuten vaikuttas hyvä maku olevanki :wink:
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Mein-Krankheit
Viestit: 30
Liittynyt: 31.05.2009, 22:09
Paikkakunta: Huittinen

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mein-Krankheit »

DDS kirjoitti:Teretulemast =)

mikäs flashcores ei iske :shock: vaikka muuten vaikuttas hyvä maku olevanki :wink:
Emmätiiä, se on vaan semmosta ihmeellistä räminää ja tsäksätystä mistä ei erota mitään yksittäisiä saundeja. :D
a.k.a. Krankkenhakken
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja xybo »

Mein-Krankheit kirjoitti: Unelmana ois olla Suomen eka naispuolinen HC-DJ mikä EI soita sitä ylipirteetä happykakkaa vaan kunnon rankasua. :wink:
Tervetuloa.

Harmillista, että tuo ei ehkis o mahdollista enää.. Dana on soitellu jo vuosia tommosta. Tosin ei ole näkynyt vähään aikaan ihmistenilmoilla. (tai sitten mä oon tullu vanhaks ja en enää käy missään).

-- xybo
Vastaa Viestiin