Terror&Speedcore... nappaako? :)

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Kuunteletko speedcorea ja/tai terroria?

Totta helvetissä! Molemmat menee
37
76%
Vain terroria
1
2%
Speedcorea, mutta en terroria
3
6%
Kuuntelen vain ja ainoastaan speedcorea... muu musa on nössöille!
1
2%
Liian nopeaa minun makuun!
1
2%
Riippuu...
6
12%
 
Ääniä yhteensä: 49

Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

THE BERZERKER <3
Kuva
O: Yamaha DX-200
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

Input C kirjoitti:THE BERZERKER <3
http://www.discogs.com/release/35962

Berzeker räppää tässä levyssä. Hilpee =)

-- xybo
asvp
Viestit: 171
Liittynyt: 29.11.2005, 02:54
Paikkakunta: Toivakka, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asvp »

Kyllä Dissimulate ja World Of Lies vaan toimii paremmin, ku toi vanha Berzerkkeri. Ainaki näin metallistakin pitävälle miehelle.
/\ |\| |\| | |-| | |_ /\ -|- | [ ] |\|
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

asvp kirjoitti:Kyllä Dissimulate ja World Of Lies vaan toimii paremmin, ku toi vanha Berzerkkeri. Ainaki näin metallistakin pitävälle miehelle.
Mul on vaan se eka metallilevy niiltä ku jutusta tuli bändi. Se oli kyl huomattavasti parempaa shittiä ku teknopuoli. Siitä olen samaa mieltä.

-- xybo
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Mä itse tykkään debyytistä koska siinä on omaperäisiä sovituksia, meluisia sampleja ja rikkampi äänimaailma. Dissimulate on vain death metal levy säröbasareilla ja kliinisellä studiotuotannolla. World of Liesia en ole vielä ostanut, kuulin sen olemassa olosta vasta pari päivää sitten, heh. DVD on myös hyvä hinta-laatu-suhteeltaan.
Nordberg
Viestit: 158
Liittynyt: 02.12.2005, 14:30

Viesti Kirjoittaja Nordberg »

Kaikista parhaimpia Berzerkerin biisejä on kuitenkin vanhat hardcore ja speedcore biisit. Eli ne jotka on julkaistu niin Speedcorelle, Bastard Loud Recordsille, Widerstand Recordsille ja muille labelille kuten Shockwavelle. Tosin nämä vanhat biisit ovat kyllä täysin erilaisia kuin nämä uudemmat, esimerkiksi Widerstand Recorsilla julkaistut biisit olisivat todennäköisesti aika järkytys niille jotka eivät ole kuullet muita kuin Berzerkerin uusia biisejä. Toki esim. vanhoista biiseistä Final Sacrifice muistuttaa jonkin verran näitä uudempia, ja biisi on muuten todella loistava.
IFinland
Viestit: 4
Liittynyt: 21.03.2006, 16:42
Paikkakunta: Finland, Pori

Viesti Kirjoittaja IFinland »

Materialschlacht... Se tekköö hyvvöö musaa. A Piece of Shit kipaletta oon kerrannu monasti. Mutta tuosta berserkkeristä, No One Wins kipale on aika hakkaava. :P
OrZo
Viestit: 382
Liittynyt: 02.12.2005, 17:41
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OrZo »

Molemmat genret kyllä menee kunhan ei ole ihan järjettömän nopeaa tai sellasta korvia särkevää rätinää.
Nordberg
Viestit: 158
Liittynyt: 02.12.2005, 14:30

Viesti Kirjoittaja Nordberg »

Käypäs Arsonists tuolla tämän aiheen ekalla sivulla. Sieltä löytyy kolme kivaa settiä tätä hardcorea.
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Nordberg kirjoitti: Tässä olisi sitten Laurent Ho:n miksaus joka sisältää sitä vanhaa ranskalaista hardcorea. Eli tälläistä se oli enne kuin Deathchant ja Psychik Genocide ja kaikki muut alkoivat rahastamaan sillä.

http://www.missimi.com/djfokus.com/mp3/ ... lation.mp3
BTW, eiks toi Laurent Hon miksaus ole ihan tyypin omaa matskua ja julkaistu ihan miksattuna levynä? (Minkä nimisenä, vai oliko Inglerin alla?) Tuo on mun mielestä sellaista kamaa mitä voisin levyllisen ostaa.

Joo, Deathchant myy, mut myyks ne oikeasti niin paljon että sitä vois syyttää rahastamisesta? Mun mielestä kuitenkin ne Producerit ja Hellfishit mitä olen kuullut ovat olleet aika kaukana Laurent Ho:sta, Micropointista ym. vaikka edustavatkin teollisempaa soundia.
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

PulseDemon kirjoitti:
BTW, eiks toi Laurent Hon miksaus ole ihan tyypin omaa matskua ja julkaistu ihan miksattuna levynä? (Minkä nimisenä, vai oliko Inglerin alla?) Tuo on mun mielestä sellaista kamaa mitä voisin levyllisen ostaa.
Tais ollla peräti tämä:
http://e.discogs.com/release/222690

jos oikein muistan.
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Jep. Just tuo.
Androgyn
Viestit: 104
Liittynyt: 08.12.2005, 18:13
Paikkakunta: Da Ghetto Korso, Vantaa

Viesti Kirjoittaja Androgyn »

Arsonists kirjoitti:Tuli tässä mieleen et, oisko kellään suosittelemisen arvosia cd julkasuja?
Backdraft 2005 vuoden julkasu
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Varmaan DJ Freak - Too hard for pleasure 1 ja 2+3 tuplacd, vai mitä?
http://www.discogs.com/artist/DJ+Freak
Nordberg
Viestit: 158
Liittynyt: 02.12.2005, 14:30

Viesti Kirjoittaja Nordberg »

Dj Freakin biisit on aivan loistavia ja myös erittäin rankkoja. Kannattaa hankkia niitä ehdottomasti jos löytää, ja myös tuo kokoelma on todella mainio.
Vastaa Viestiin