Oletko käynyt ulkomailla HC bileissä?

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Oletko käynyt ulkomailla HC bileissä?

Olen.
5
24%
En, mutta kiinnostaisi.
16
76%
En, eikä kiinnosta.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 21

Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

xybo kirjoitti: Kysäsin gabba front berlin hemmolta ja se suositteli vain coreboardia ja sen events puolta.
Tuolta löytyikin ihan hyvin noita tapahtumia kun vain kävi otsikoita läpi. Moni tapahtuma oli tosiaan Berliinissä vaikkei se otsikosta käynyt ilmi paitsi että ne ovat Pulp Mansionissa tai Mariassa. Tarjonta näyttää suorastaan loistavalta. Ich kann nicht warten >:)
Sir Apocalypse
Viestit: 20
Liittynyt: 20.05.2006, 16:59
Paikkakunta: Dreamworld

Viesti Kirjoittaja Sir Apocalypse »

Qlimaxiin tai hardbassiin joku päivä olis tarkotus mennä ^__^
Kuva
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Nordberg kirjoitti:Mitä noita videoita oon katsellut, niin ikävä kyllä ne suurimmaksi osaksi sisältävät juuri sitä konekivääri speedcorea. Nililä on esiintynyt lähinnä sellaisia artisteja ja dj:tä kuin Low Entropy, Sampler19 (soittaa lähinnä niitä old school gabber ja hardcore biisejä), Bakalla, Qualkommando (USN vanha artisti), Amiga Shock Force, Dj Plague (Canadian speedcore resistance) ja Totmatcha. Sekä myöskin Sonic Overkill.
Korjatkaa, jos oon väärässä mutta eikös tännekin ole loggautunut joku "Sampler19" niminen hemmo? Kyseessään kuitenkin saattaa olla eri jantteri?! :shock:
Kuva
O: Yamaha DX-200
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

Reiko Hentai kirjoitti:
Nordberg kirjoitti:Mitä noita videoita oon katsellut, niin ikävä kyllä ne suurimmaksi osaksi sisältävät juuri sitä konekivääri speedcorea. Nililä on esiintynyt lähinnä sellaisia artisteja ja dj:tä kuin Low Entropy, Sampler19 (soittaa lähinnä niitä old school gabber ja hardcore biisejä), Bakalla, Qualkommando (USN vanha artisti), Amiga Shock Force, Dj Plague (Canadian speedcore resistance) ja Totmatcha. Sekä myöskin Sonic Overkill.
Korjatkaa, jos oon väärässä mutta eikös tännekin ole loggautunut joku "Sampler19" niminen hemmo? Kyseessään kuitenkin saattaa olla eri jantteri?! :shock:
Sama hemmo.
vihakone
Viestit: 230
Liittynyt: 06.12.2005, 12:52
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja vihakone »

Jep.. Käyty on vuoden '97 Hateparadessa.Sen koommin en noita Fuck tai Hate-paradeja ole käyny tsekkaamassa. Sen sijan suuntasin kiinnostukseni itä-saksan alueelle eli Leipzigis 2 kertaa,ja Dresdenissä kerran. Olin soittamas LEIPZIGis ZORO-nimisessä vanhassa, sortumavaarallisessa,metallitehtaassa. Bileet olivat UNDERGROUND HARDCORE 3 (2001) ja VIOLENT ENFORCEMENT 2 (2002). Tuli tutustuttua paikallisiin "staroihin",ja mukavaa sakkia olivatkin..

Meininki ZOROssa oli kieltämättä aika hurjaa toisinaan. Juuri nämä "skinit" tuntuivat telovan iseään ja toisiaan ihan urakalla (Tosin hyppimällä pää edellä seiniin ja kivitolppiin,milloin minnekin), mutta muuten ei varsinaista "rähinää" ollut, vaikka bileiden järjestäjät alun perin varoittivat mm. mua pukemasta Osama in Laden-paitaa päälleni. No,otin riskin.. :roll:

Paikalliset artistit/Djt, kuten CALEB, HEAVY, Gabba Front Berlin, SCHULER ja monet muut kyllä soittivat mielestäni niin masentavan tasa-biittistä NU-STYLEä/Doomcore-jumputusta,joista ei huomannut koska biisi muuttuu,kun kaikissa samat basarit ja melodiat. Jaksoin kuunnella alkuillasta n.3.5h ja sitten oli pakko lähteä toviksi pois koko bileistä. (lue: ulos juomaan kaljaa ja grillaamaan)
Yritin kovasti kertoa oma näkemykseni heidän HC:sta ja heille jäikin hieman vääristynyt kuva Suomen HC-scenestä. :wink:

He pitävät karua pohjolamme HC-sceneä hieman rankempana kuin täällä oikeasti onkaan. No,en voinut välttää kiusausta.

Paukutin sitten menemään genreistä piittaamatta heille 2.5h setin joka piti sisällään mm. Scorpionsia, Haddawaytä, Force Mass Motionia ja no,tietenkin myös "oikeaa" Hooceeta.. hauskaa oli..

Ehkäpä jonain päivänä pitää lähteä takaisin.. Tällä kertaa pitää ottaa tuo Xybo mukaan.. :D
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
elvira
Viestit: 7
Liittynyt: 07.07.2006, 16:51
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Viesti Kirjoittaja elvira »

juuh olis kyllä tarkotus joku päivä jonnekki ulkomaille lähteä..

Qlimaxiin olis tarkotus lähteä kaveriporukan kanssa joku päivä.. jos löytyy rahaa ja innostusta vielä.. tai minun osalta toi innostus ei nyt ainakaan ole mitenkään ongelma, kun sitä nyt löytyy.. kaverit ei vaan välttämättä ihan selviäisi hengissä takaisin sieltä.

japani olisi myös ihan kiva katsastaa joku päivä.. mutta saa nyt nähä miten asiat on tulevaisuudessa, että onko sitä rahaa vielä sillonkaan vai jatkuuko köyhä opiskelija linja loputtomiin.
pantsu pantsu.!
Mikco
Viestit: 6
Liittynyt: 21.09.2006, 11:14
Paikkakunta: Wasa

Viesti Kirjoittaja Mikco »

Hollannissa Mystery Landissa sekä
Fuck Paradessa Saksassa vuonna 1998

Hyvää musaa oli <3

Suosittelen molempia lämpimästi.
Varo, kone käynnistyy automaattisesti
Vastaa Viestiin