Käytkö Suomen HC bileissä?

Keskustelua Suomen skenestä.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Käytkö Suomen HC bileissä?

Tietysti!
16
40%
En.
2
5%
Kävisin mielellään, mutta...
21
53%
Kävin joskus, en enää.
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 40

Mein-Krankheit
Viestit: 30
Liittynyt: 31.05.2009, 22:09
Paikkakunta: Huittinen

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Mein-Krankheit »

Totta helvetis. Tampereella käyn lähes jokasissa missä soi HC. Helsingissäkin on pitänyt varmaan tuhat kertaa käydä mut aina on kaatunut rahanpuutteeseen kun köyhä opiskelija oon. :C
a.k.a. Krankkenhakken
Noison
Viestit: 61
Liittynyt: 13.11.2008, 17:10
Paikkakunta: Tikkurila/Vantaa
Viesti:

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Noison »

Muutaman kerran vuodessa tulee tosiaan lähettyä näihin UG pippaloihin (linjalla Hki/Tmpre) mähisemään. Ja kun niihin pääsee, niin niistä myös otetaan kaikki irti. Tampataan niin perkeleesti, että paikat on seuraavan viikon aivan hajalla. :lol:

Tulis varmaan lähettyä paljon useemmin, jos rahatilanne sallis. Monilla muilla varmaan hieman sama ongelma... :?
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

2009 katsausta...
Tänä vuonna on ollut HC bileet keskimäärin joka toinen kuukausi. Tai no "HC bileet" ehkä joillekkin suhteellinen käsite kun onhan varsinkin Breineissä ollut aina pari settiä (kokonaan tai osittain) rankempaa junkkaa tai teknoakin, mutta joka bileissä tullut kyllä riittävä ellei yliannostuskin corea :mrgreen:. Näiden lisäksi yksittäisiä hard dance ja kokeellisen musiikin tapahtumia eri puolilla Suomea missä soitettu myös HC:ta. Omalta kohdalta ehkä näistä häröin muisto kun soitin live setin savolaisille saaribileissä missä tuli saunasta munasillaan jengiä tamppaamaan :lol:
Viime bileistä päästiin kuta kuinkin nollille ilman kaljan diilaamista tai muuta hässäkkää. Noita tappiobileitä Treen seudulla minne tulee joku suht. kansainvälisesti tunnettu mielenkiintoinen artisti, sairaampi äänisysteemi ja "isompi" venue (Tampereen mittakaavassa) tullaan todennäköisesti jatkamaan edelleen tyyliin kerran vuodessa. Vaatimattomampia bileitä paikallisvoimin sit tiheemmin riippuen miten ollaan häppeningeissä mukana muualla.. ensi vuonna nimittäin näyttäis olevan toimintaa muissakin kaupungeissa kuin Helsingissä ja Tampereella ;)
bedlam
Viestit: 33
Liittynyt: 22.11.2009, 22:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Käyn aina kun suinkin mahdollista, harmi että en kesällä päässy osallistumaan kuopion saaribileisiin,missä zutsuu soitti, piti alunperin olla siellä itekkin soittamassa, oisin tod.näk soittanu "mainstream"-matskua ennen zutsuuta, mutta tuli esteitä, kesät on kiireistä aikaa meikäläiselle.
Tammikuussa näyttäs turussa olevan kaks tapahtumaa, missä kiinnostas käydä, mutta hyvin suurella tod.näköisyydellä jäävät väliin.
Täällä kuopiossa oon kärttäny tilaisuutta soittaa hardcorea, aina ku mahdollista. :)
raibens
Viestit: 1
Liittynyt: 14.10.2010, 23:54

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja raibens »

Melkein kaikki Tre seudun pileet minkä nyt kerkee ja rahat riittää sekä kuntoo antaa myöden. :shock:
Gabbersparadise
Viestit: 12
Liittynyt: 03.11.2010, 21:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Gabbersparadise »

Tulisin jokaiseen jos olisi ikää...
Shatterling
Viestit: 523
Liittynyt: 12.08.2008, 14:57
Paikkakunta: Ezzpoo
Viesti:

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

Gabbersparadise kirjoitti:Tulisin jokaiseen jos olisi ikää...
Tässähän on, että suurin osa KV:n kinkereistä on UG -> Ei ikärajaa
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja xybo »

Da Izolator kirjoitti:
Gabbersparadise kirjoitti:Tulisin jokaiseen jos olisi ikää...
Tässähän on, että suurin osa KV:n kinkereistä on UG -> Ei ikärajaa
Toisaalta en tiedä onko silti kovinkaan fiksua mennä noihin, erityisesti nuorena...
Gabbersparadise
Viestit: 12
Liittynyt: 03.11.2010, 21:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Gabbersparadise »

Siis itse ymmärtänyt että alkohool tarjoilun takia aina k18 ellei jossain ulkona?


Kyllä mä tiiän millaseks meno voi mennä. Mut veikkaan että te ette tiiä millaseks mä meen kun joutuu nyhjöttään kotona?

:mrgreen:
DDS
Viestit: 278
Liittynyt: 15.05.2007, 17:33
Paikkakunta: RMK187
Viesti:

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja DDS »

Gabbersparadise kirjoitti:Siis itse ymmärtänyt että alkohool tarjoilun takia aina k18 ellei jossain ulkona?


Kyllä mä tiiän millaseks meno voi mennä. Mut veikkaan että te ette tiiä millaseks mä meen kun joutuu nyhjöttään kotona?

:mrgreen:
Yleensä joo alkoholi-tarjoilun takia just k-18 , mut näis Ug-bileishän ei ole yleensä ainakaan erillistä
alkonolin myyntiä, eli meiningillä omat eväät jos tahtoo juoda.
Mut aika rauhallist ollu meno yleensä, ainaki sen verra mitä oon ite ollu mukana järkkäämäs / bilettään,
nyt oikeen tolla lauseel manasin et seuraavis kemuis alkaa joku mellakka :lol:
Mutta ainahan voi sattua mitä vaan, oli mikä tapahtuma tahansa eipä sillä.
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Olis kyl meikälle kelvannu ug hardcore bileet teininä jos oisin asunu etelämmässä sillon. Turvallisempi olo ug bileissä on ku jossain kaupungin keskustassa perjantai-iltana missä voi sattua mitä tahansa. Tuota ulkona viikonloppuna dokaamistahan tuli harrastettua nuorena. Nykyään on kiva mennä ug bileisiin jonnekkin pikkasen syrjempään keskustan alueelta kun ei tarvii olla tekemisissä sen perus perjantai meiningin kanssa. Jos pitää mennä keskustan kautta niin aikasin mestoille sillon kun porukalla on vielä hilpeä nousuhumala päällä ja aamulla takasin kun kaikki on jo menneet nukkumaan tai sammunu katuojaan. Onhan se toki totta että nuoremmat saattaa sekoilla herkemmin viinan kanssa, mut hc bileis mitä oon huomannu niin ne on yleensä ollu 20v+ tyyppejä.
Gabbersparadise
Viestit: 12
Liittynyt: 03.11.2010, 21:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käytkö Suomen HC bileissä?

Viesti Kirjoittaja Gabbersparadise »

Ottakoot huomioon tietysti että itse en harrasta alkoholipitoisten juomien nautiskelua =)

Mielummin sekaisin musiikista.. Kyllä mä osaan pitää hauskaa ilman minkään aineen vaikutusta :lol:
Vastaa Viestiin