TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Keskustelu muista tyyleistä.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
PUKE
Viestit: 98
Liittynyt: 04.04.2012, 18:17
Viesti:

TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Viesti Kirjoittaja PUKE »



FB Soundcloud

Tämmönen projekti. Jos kellään on havaintoa suomenkielisestä jungle tai raggatek meiningistä, niin kertokaa toki!
PUKE
Viestit: 98
Liittynyt: 04.04.2012, 18:17
Viesti:

Re: TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Viesti Kirjoittaja PUKE »

PUKE
Viestit: 98
Liittynyt: 04.04.2012, 18:17
Viesti:

Re: TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Viesti Kirjoittaja PUKE »

Kyselin alotuspostauksessa suomenkielisen junkka, raggatek, yms. meiningin perään. Ainoat mitä itelle tuli mieleen:
1. Jukka Poika & Kompostikopla - Sivilisaatio, tässä siitä versio


2. Alimo & Control - Biitit ja tyylit FM

3. Tulituki-Ryhmän Maksimivoima ja Ertsi on tehny joitain junkkajuttuja. Varsinki tää vastaus Rankkurin SlengTengHaaste kritiikkiin oli hupaisa.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Mulla tulee lisäks mieleen Roger That:

..ja JS666.

Mun mielestä tommoselle suomi ragga-/hardtek bootleg/mashup saundille vois olla tilausta tanssilattioilla, tai siis ei oo ainakaan tietääkseni aiemmin toteutettu niin hauska idea konseptina. Alko esim. yhdessä unessa soimaan päässä Palefacen Talonomistaja hardtek biiteillä :D
PUKE
Viestit: 98
Liittynyt: 04.04.2012, 18:17
Viesti:

Re: TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Viesti Kirjoittaja PUKE »

Teknoaidi kirjoitti:Mulla tulee lisäks mieleen Roger That
Tää oliki mulle uus tuttavuus.
..ja JS666.

Tosiaan. Toisella foorumilla tuli heti ekan biisin perusteella syytös JS666:n matkimisesta. :roll:
Vastaavia syytöksiä tulee varmaan myöhemmin, ku sämplään samaa laulajaa ku JS666 yhellä raidalla.
Aina tietty uusia juttuja verrataan jo olemassa oleviin. Joitain yhdistäviä tekijöitä on, mut mun mielestä
molemmilla ihan omanlaisensa tyyli ja tapa tehdä.
Mun mielestä tommoselle suomi ragga-/hardtek bootleg/mashup saundille vois olla tilausta tanssilattioilla,
tai siis ei oo ainakaan tietääkseni aiemmin toteutettu niin hauska idea konseptina.

Joo. Ihmettelen kyl myös, et eikö kukaan oo tehny, vai eikö oo vaan törmänny. Tällasen puutteen vuoks päätin alkaa
tekeen ite.
Alko esim. yhdessä unessa soimaan päässä Palefacen Talonomistaja hardtek biiteillä :D

:D Vois toimia. Ehkä se oli enneuni... Laitan alati paisuvalle idealistalle. Turha oottaa kuitenkaan ihan lähiaikoina Rastavaaran versiota. Kuka tahansa muukin voi toki tarttua ideaan!


Joku aika sit tuli vastaan netissä tämmönen YleX:n 100 suurta suomalaista konemusiikkibiisiä -listaus. En sano siitä muutaku, et tää pisti sieltä silmään:



Alkuperäinen oli toki tuttu lapsuudesta.
PUKE
Viestit: 98
Liittynyt: 04.04.2012, 18:17
Viesti:

Re: TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Viesti Kirjoittaja PUKE »

Uutta musiikkia.

PUKE
Viestit: 98
Liittynyt: 04.04.2012, 18:17
Viesti:

Re: TAPIO RASTAVAARA // Suomi Ragga-Jungle/-Tek/-Core

Viesti Kirjoittaja PUKE »


Tuttuun tapaan löytyy myös Soundcloudista, klik-klik-klik. :smokey:
Vastaa Viestiin