Rammstein

Keskustelu muista tyyleistä.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
Junttu
Viestit: 167
Liittynyt: 22.09.2008, 19:31

Rammstein

Viesti Kirjoittaja Junttu »

Joo eli tästä saksalaisesta industrial metal yhtyeestä :)

Rammstein on saksalainen industrial metal-yhtye, joka yhdistelee perinteistä raskasta kitaraheavya elektronisen musiikin aineksiin. Rammstein esittää useimmat kappaleensa saksan kielellä. Yhtye on tunnettu myös mahtipontisesta lavaesiintymisestään, jossa pyrotekniikkaa ei säästellä. Kappaleet ovat aiheiltaan synkkiä ja musiikki mahtipontista. Yhtyeen perusti kitaristi Richard Kruspe tammikuussa 1994.

Rammstein on julkaissut viisi studioalbumia, kaksi livealbumia ja kahdeksan DVD:tä. Parhaillaan yhtye työstää 6. studioalbumiaan Los Angelesissa ja San Fransiscossa, Yhdysvalloissa. Kuudes studioalbumi julkaistaan ennen vuoden 2009 syksyä ja ensimmäinen single ennen vuoden 2009 kesää. Rammsteinin levyjä on myyty yli 12 miljoonaa kappaletta ympäri maailmaa.[1] Suomessa Rammsteinin kolme edellisintä albumia, Reise, Reise, Rosenrot ja Völkerball, ovat olleet listasijoituksessa ensimmäisiä.[2]

Rammstein on voittanut kahdeksan platinalevyä, kuusi kultalevyä, kahdeksantoista palkintoa ja ollut ehdokkaana kahdeksan kertaa.[3] Yhtye on ollut kahdesti Grammy-ehdokkaana parhaasta metallikappaleesta. Rammsteinin tuottajana toimii Jacob Hellner, joka on tuottanut Rammsteinin kaikki albumit. Reise, Reise-albumin julkaisun jälkeen Rammsteinista tuli kaikkien aikojen menestynein saksalainen yhtye levymyynnillä mitaten.

Kaikki varmasti tietää ;), luulis ainaki gabbereitte tykkäävän tästä =D

Keskustelua -->

lähde: wikipedia
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Ei mun kuppi teetä... teknompi industrial rääkyminen koliseekin sit paremmin ^^
Shatterling
Viestit: 523
Liittynyt: 12.08.2008, 14:57
Paikkakunta: Ezzpoo
Viesti:

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

RAMMSTEIN \,,/

Osapuilleen parasta ja ainoota metallia mitä meikä tänäpäivänä kuuntelee
DDS
Viestit: 278
Liittynyt: 15.05.2007, 17:33
Paikkakunta: RMK187
Viesti:

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja DDS »

Herzeleid , Sehnsucht , mutter levyjä tullu kuunneltuu, uudempaa tuotantoa sitten taas
vähän vähemmän, indu metalli puolella ehkä parhaiten iskee turmion kätilöt.

Voishan ton tulevan levyn vaikka hankkiakkin kuha ilmestyy :D
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Oon aina digannu Rammsteinissa niiden biiseissä synien äänimaailmasta, aivan yhtä uniikkia saundia kuin Faithless:lläkin. Jotkut pikkujutut käy vituttaa tässä kys. bändissä, mutta isompi kokonaisuus ratkaisee enkä anna sen häiritä niin paljon että tuomitsisin bändin tuotokset kuraksi. Päinvastoin! Ilman Rammsteinia en ois varmaan ikinä tehny "Vankilakapinaa". ;)
Kuva
O: Yamaha DX-200
Junttu
Viestit: 167
Liittynyt: 22.09.2008, 19:31

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Junttu »

Reiko kirjoitti:Oon aina digannu Rammsteinissa niiden biiseissä synien äänimaailmasta, aivan yhtä uniikkia saundia kuin Faithless:lläkin. Jotkut pikkujutut käy vituttaa tässä kys. bändissä, mutta isompi kokonaisuus ratkaisee enkä anna sen häiritä niin paljon että tuomitsisin bändin tuotokset kuraksi. Päinvastoin! Ilman Rammsteinia en ois varmaan ikinä tehny "Vankilakapinaa". ;)
Jooo, ne synat ja muuteki se atmosfääri rammsteinin biiseissä on jotai iha uskomatonta :). Itelle toi rosenrot ja reise reise ja mutter potkii pyllylle parhaite ;).
Thumpson
Viestit: 37
Liittynyt: 05.02.2009, 13:40

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Thumpson »

En oo ikinä oppinut tykkäämään. Viimeistään homma kaatuu tohon lauluun omalla kohdallani ;)
vihakone
Viestit: 230
Liittynyt: 06.12.2005, 12:52
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja vihakone »

Thumpson kirjoitti:En oo ikinä oppinut tykkäämään. Viimeistään homma kaatuu tohon lauluun omalla kohdallani ;)
Täällä Rammstein toimi aikoinaan (Ne ekat levyt), mutta juttu lähti jotenkin kaupallisempaan suuntaan ja innostus lopahti (Viimeiset 2 levyä).. Toki sieltäkin löytyi pari potentiaalista kappaletta, mutta kokonaisuudet tökkii.. DU HAST!!! oli aikoinaan mun kisa-biljardi-biisi ja tuotti tulosta siinä missä FEAR FACTORykin.. ;)
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
Mein-Krankheit
Viestit: 30
Liittynyt: 31.05.2009, 22:09
Paikkakunta: Huittinen

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Mein-Krankheit »

Aaa olin koko yläasteen ajan ihan kauhee fani, emmie kuunnellu mitään muuta. Edelleen kuuluu mun suosikkibändeihin ehdottomasti. <3
Lindemannin ääni on ihan herkkua mun korville aina ollu. :D
a.k.a. Krankkenhakken
Cyberslut
Viestit: 15
Liittynyt: 02.12.2009, 14:21
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Cyberslut »

Rammstein on ollut yksi mun lempibändeistä jo vähän yli 8 vuotta. Lindemannin ääni, ahhh <3 Herkkua korville tosiaan. Ja Provinssiin olen menossa Rammsteinia katselemaan! Ooooh I'm so fucking happy now! ^_______________^
Shatterling
Viestit: 523
Liittynyt: 12.08.2008, 14:57
Paikkakunta: Ezzpoo
Viesti:

Re: Rammstein

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

Cyberslut kirjoitti:Rammstein on ollut yksi mun lempibändeistä jo vähän yli 8 vuotta. Lindemannin ääni, ahhh <3 Herkkua korville tosiaan. Ja Provinssiin olen menossa Rammsteinia katselemaan! Ooooh I'm so fucking happy now! ^_______________^
AINII SE TULEE SINNE!! Vähänkö meikäki lähtee :)
Vastaa Viestiin