dOob kovanpaikan edessä

Tänne kaikki muu paskanjauhaminen.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
dOob
Viestit: 9
Liittynyt: 29.11.2005, 12:18
Paikkakunta: Helsinki, Frozen Hell

dOob kovanpaikan edessä

Viesti Kirjoittaja dOob »

Ok nyt näin on käynyt tai käymä...


Kone on temppuillut pehasti pari viimepäivänä ja elämä on muutenkin mennyt kuin kusi alas viemäriputkea ja on paha olla. dOob (Minä) ajattelen että on aika aloittaa puhtaalta pöydältä ja formatoida tämä kone mikä loppujenlopuksi tarkoittaa että KAIKKi häipyy. Siperian 3v. pieni kuva sessio ja muu Hc/gabba häröily tuhoutuvat lopullisesti. Alles Kapot!

Ja tässä lommassa mietin uudelleen, että onko musa sen arvoista että hankin kaikki bäkkii. Pitää kattoo että jos joitakin jaksaa innostaa että tulis kamaa esiin mutta toisaalta tuntuu nytten että musiikki menee kuuloille korville ja fiilis tippuu kuin pommit Vietnamissa.

Mietin vielä että jatkanko musiikkillista olemustani vai lopetanko eli, katson lähenkö ja jätänkö tämän musiikki skenen niille ketkä sitä osaa tehdä.
---
Do you want to know why I suck as a salesman?

I KILLED IT!
---
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

Pah. Mitä suotta tehä mitään radikaalia. Pidä breikkiä. Sit kun tuntuu taas jeessiltä ja kiinnostaa niin aina voi jatkaa. Jos tuhoo kaikki wanhat soundit/biisit niin myöhemmin voi vituttaa ku niitä ei saa ollenkaan takas. Itselläni ainakin menee täysin fiiliksen mukaan aikakaudet.

Joskus tulee tehtyä musaa päivittäin, joskus voi olla 6kk:tta väliä, enkä edes kuuntele konemusiikkia. Kannattaa mennä miten tuntuu.

-- xybo
asvp
Viestit: 171
Liittynyt: 29.11.2005, 02:54
Paikkakunta: Toivakka, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asvp »

Totta tuo yllämainittu. ^^
/\ |\| |\| | |-| | |_ /\ -|- | [ ] |\|
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Älä tee sitä mitä tein mun vanhalle Famicomille! :shock:
Mulla on vieläkin tallessa mun ihan ekat HC biisit ja niille on kiva naureskella vuosien jälkeen :). Et olisi KV:ssa jos ei olisi potentiaalia :wink:
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Tätä samaa asiaa mä oon jankuttanut itelleni jo seittemättä vuotta! :D

Tää kyseinen aihe on niin arkipäivää musantekijällä, että paskominenkin on harvinainen asia tähän verrattuna! xDDD
Kuva
O: Yamaha DX-200
Vastaa Viestiin