huumeet

Tänne kaikki muu paskanjauhaminen.

Valvojat: rottencreep, Teknoaidi, OrZo

surly

Viesti Kirjoittaja surly » 12.10.2007, 12:42

Eiköhän sitä itellä kaikki mitä eteen tulee niin mene sisään mutta ei mitään kovin aktiivisesti tuu käytettyä, onhan niissä vaaroja ja huonoja puolia mutta jos ei tykkää niin ei tarvi käyttää, ei niitä kukaan varmaan sun suuhun työnnä niin ei tarvi niitä mun kädestä viedäkkään.
Kyllä se ihan hauskaa selvin päinkin mutta päihteiden kanssa se on erilaista, ei niitä valtion ja median objektiivisia kuvauksiakaan ihan tosissaan tarvitse ottaa.

Se on mitä on, turha sitä demonisoida.

h3LL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja h3LL » 12.10.2007, 23:43

En kyllä mitään käytä. Beer & Vodka enought for meh. Narkkarit ovat kaikki kusipäitä. :evil:

speedcure

Viesti Kirjoittaja speedcure » 16.11.2007, 22:16

kyyllä sitä alkoholia menee, ja sillon kun alkoholia menee, menee tupakkia.

kitja

Viesti Kirjoittaja kitja » 06.04.2008, 20:33

Huumeiden käsitteeseen sisältyy olennaisena osana laittomuus. Päihteet taas on laillisia.

Tajuntaa tulee sekoitettua pääosin kofeiinilla ja alkoholilla, vaikka periaatteessa hyväksyn kaikki substanssit. Mielestäni on ihmisen oma asia mitä itselleen tekee. On todella väärin, että ihmisille valehdellaan huumeiden vaarallisuudesta. Minusta on jokaisen velvollisuus ottaa asioista itse selvää, sillä varsinkin tässä asiassa valtio käyttää vielä propagandaa aseenaan.
_:|

HAPPOHYOKKAYS
Viesti:

Re: huumeet

Viesti Kirjoittaja HAPPOHYOKKAYS » 12.09.2008, 21:46

EmpireIrwin kirjoitti:Huumeet, iso osa konemusiikki-skeneä?
Käytätkö itse? :?:
Tuli mieleen, että onko tuossa Suomen konemusiikki-skenessä nämä huumausaineet niin kovin suuressa arvostuksessa, kun koko maasta ei meinaa saada mistään niitä.

Tuo viina taitaa olla se suomalaisten juttu. ;)

xybo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo » 12.09.2008, 22:14

HAPPOHYOKKAYS kirjoitti:
EmpireIrwin kirjoitti:Huumeet, iso osa konemusiikki-skeneä?
Käytätkö itse? :?:
Tuli mieleen, että onko tuossa Suomen konemusiikki-skenessä nämä huumausaineet niin kovin suuressa arvostuksessa, kun koko maasta ei meinaa saada mistään niitä.

Tuo viina taitaa olla se suomalaisten juttu. ;)
Kyllä niitä on ihan kaikissa genreissä, ei pelkästään konemusiikki-skenessä. Itse en arvosta. En kyllä arvosta alkoholiakaan.

Junttu

Viesti Kirjoittaja Junttu » 31.10.2008, 12:00

Noh, mitä ny väli, jotai alkoholeja otan maun takia, emmä koskaa jurris oo ollu enkä haluukkaa :).

Tupakoin ja nuuskaan kyllä, mutta niitäki vähentelen.

Huumeisiin EN KOSKE.

Noh kahvi ja energiajuomat :D, niitä sitte vähä enemmä :)

fatal_error

Viesti Kirjoittaja fatal_error » 28.08.2010, 18:15

Tää Topic on vanha kun pietarin kullikarvat, mut niin. Viunaa tulee veettyä ehkä 2-3 kertaa kuussa. Itte en dikkaa siit "juon 2-meinigistä" Alkoholin väärinkäyttöä sanon minä :wink: Mut jos on hyvät bileet, niin eihän sitä kerkee ees juomaan paljoo :lol:

Vihreetä tulee veettyä 2-3 kertaa vuodessa, Essoja oon kerran koittanu, en dikannu. Röökiä en polta...(paitti humalassa joskus)

666
Monkey-made doomsday device

rottencreep

Viesti Kirjoittaja rottencreep » 07.09.2010, 10:27

Alkoholia juon tarjottaessa ja vihreää palaa max. kerran kuukauteen :stoned:

Loba

Viesti Kirjoittaja Loba » 04.07.2011, 21:38

No joo, on ehkä väärän kuvan antava tapa avata suunsa ensimmäistä kertaan tällä foorumilla... :) Mutta pakko se on jostain aloittaa.
Aikanaan rankkoina nuoruusvuosina tuli nappailtua jos mitäkin, neula taisi olla ainut johon en koskenut.
Sitten olinkin 5 vuotta (tästä 2 ilman alkoholiakin) raittiina huumeista.
Nykyään (vuosi sitten) olen antanut itselleni ns. vapauden kiekkoilla bileiden meiningeissä, kylläkin järjen kanssa. En kuulu tähän jotka vaan tärisee tanssilattialla silmät takaraivossa "fiilistellen musiikkia" vaan pidän oman tilan sellaisena että kykenee vaikka höpöttelemään vieraidenkin ihmisten kanssa :)
Miksikö sitten jos ilmankin pärjää? No, itselleen se on lähinnä korvike viinalle - ihmisluonnon heikkous kun ei osaa kokonaan unohtaa arkielämän tummia pilviä edes bileissä.
Viinaa jos tulisi naukkailtua bileissä, siinä ei olisi mitään kivaa kellään. Vesilinja-bileitäkin kyllä vietän eikä tämäkään johdu siitä "kun ei ollut saatavilla".

Jokainen tyylillään, sanon minä - kohtuudella mieluiten :) Hollannissa/Belgiassa bileissä pyöriessä nähnyt jos mitäkin tapauksia, Suomessa vielä onneksi aika harvassa se tilanne kun lääkintämiehet juoksevat paikalle viemään yliannostuksen kourissa hytkyvää heeboa lanssiin ja tästä seuraakin sitten mahdollisen virkavallan pyörähtäminen paikalla joka sitten saa varmasti myös pelkät vesi- ja alkoholilinjaisetkin vittuuntumaan.

Vastaa Viestiin