Tietokonevirukset pahempi, ku ripuli, niinku mun mielestä!

Tänne kaikki muu paskanjauhaminen.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Tietokonevirukset pahempi, ku ripuli, niinku mun mielestä!

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Sain nähtävästi sitten viruksia koneelleni ja tästä syystä esim. Fruityloops ei avaa edes "file--> open":sta mitään dataa auki. Äänikortin asennuskin menee reisille, vaikka olen asentanut ajurit koneeseen jo 3 kertaa ei kone tunnista ajureita olevan koneella, netti takkuilee, ohjelmat (ja Windows ylipäätään nykii vitusti!). Olin sitten muka fiksu aj luotin ENTISEEN palomuuriin, joka oli valmistettu Herran vuonna 2002, jonka tajusin juuri hiljattain.. syytä en tiedä miksi olin sitä tietoisesti koneella pitänyt, mutta sopivasti oli näemmä vuotanut koneelle paskaa! Leikkisästi sitten hain Spybotin ja tein skannauksen ja huomasin, että vaatimattosti +150 virusta löyty koneelta. Ei hjyva!

Nyt on sitten ongelma! Seuraa alustavaa dataa ja sitten kysymys ja toivon jonkun teistä osaavan vastata näihin.

Viime vuonna kärähti kovalevy tästä samasta koneesta, kyseessä oli master. Vaihdoin kovon uuteen masteriin, mutta asensin Windowsin slave-asemaan (asemaan G:). Tämän hetkinen kokoonpano koneessani on siis: master kovossa EI ole windowsia (asemat C ja D). Slave kovoon ON asennettu Windows (koska asemassa C on kaikki musiikki, ei ollut aina mutta kone muutti kovon vaihdon jälkeen kys. aseman nimeksi C [aiemmin siis musa-asema oli D)!), joka on asemassa G:.

SIISPÄ:::

- Mitä perkelettä voin tehdä, jos oon asentanut 3 kertaa jo windowsin koneelle, yrittänyt pari kertaa sitä korjata = repair, mutta mitään ongelmaa ei katoa? Ajattelin kylla alustaa windowsin, mutta kun laitan WinXP (Pro) cd:n koneeseen ineen, boottaan ja käynnistän koneen cd:ltä, niin windowsin asennusvaiheessa kone ei anna valtuuksia missään vaiheessa alustaa asemaa/asemia?!!

-- Tekisin sen kyllä windowsista, mutta kun windows on juuri windowsin asemalla, asemalla G. Eli en voi alustaa windowsia ollessani windowsissa... mutta toisaalta voin tehdä sen "dos" tilassa, menemällä ennen windowsia F8:lla "dossiin".

--- Miten helvetissä saan tapettua kaikki virukset pois (Spybottia oon ajanut enemmän kuin monta kertaa läpi!) kajoamatta asemaan C:, jossa on KAIKKI musiikki.. vaikka ei sinne tarviikaan koskea sen ihmeempään, koska viruslähde on asemassa G: (windowsissa!)??!

Kiitti niille, jotka on uhrannut aikaansa ja auttanut! :)
Kuva
O: Yamaha DX-200
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

"Break ya neck!"

Ongelma ratkaistu.. oli rankka piina olla musiikista ja netistä erossa puoltoista viikkoo! :shock: :? :lol: :P :twisted: :roll: :arrow:
Kuva
O: Yamaha DX-200
asvp
Viestit: 171
Liittynyt: 29.11.2005, 02:54
Paikkakunta: Toivakka, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asvp »

Input C kirjoitti:"Break ya neck!"

Ongelma ratkaistu.. oli rankka piina olla musiikista ja netistä erossa puoltoista viikkoo! :shock: :? :lol: :P :twisted: :roll: :arrow:
Puoltoista viikkoo! :shock: Sehän on iäisyys, itse olisin hajonnut totaalisesti. :D
Joo, eikä quotet toimi... :?
/\ |\| |\| | |-| | |_ /\ -|- | [ ] |\|
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

asvp kirjoitti: Joo, eikä quotet toimi... :?
ei... eikä asetuksissakaan ole mitään vikaa :shock:
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Quote ei näyttäis toimivan myöskään esim. speedcore.ca foorumilla. phpBB:n uusi versio saattaa olla syypää.
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Kone vittuilee vieläkin?!

Hmm.. BitDefenderin palomuuri on niinkin tehokas, ettei päästä sisään, eikä ulos mitään dataa! :D

Eiköhän tässä toistaiseksi pärjätä... tulossa "anime henkistä" hardcore mäiskettä! ;)
Kuva
O: Yamaha DX-200
Aerthos
Viestit: 12
Liittynyt: 02.02.2007, 15:54

Viesti Kirjoittaja Aerthos »

Reiko kirjoitti:Eiköhän tässä toistaiseksi pärjätä... tulossa "anime henkistä" hardcore mäiskettä! ;)
Kerro mullekin. :D
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Aerthos kirjoitti:
Reiko kirjoitti:Eiköhän tässä toistaiseksi pärjätä... tulossa "anime henkistä" hardcore mäiskettä! ;)
Kerro mullekin. :D
Kerron. Biisi tuli ulos melkeen pari viikkoo tuosta tämän topikin edellisestä postauksesta! :D

Toisinsanoen, biisi kysyttävissä tai imuroitavissa mikseri.netistä (vaikkakin millään tavalla miksaamaton versio, jonka tosin voisi tehdä tässä hiljattain). "Reiko - Hencore Anthem" on biisin nimi.
Kuva
O: Yamaha DX-200
Vastaa Viestiin