Kovaydin miitti XD

Kovaydin.NETin omat sekä yhteistyössä järjestetyt tapahtumat.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Mikä paikka mielestäsi paras?

Joku baari tjsp
3
19%
UKK- Ranta
1
6%
Vuokra mökki
10
63%
Joku muu, Mikä `?
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 16

vihakone
Viestit: 230
Liittynyt: 06.12.2005, 12:52
Paikkakunta: Hellsinki

Re: HMM:::

Viesti Kirjoittaja vihakone »

dark-raver kirjoitti:porukkaahan alkaa olee jo iha mukavasti ja sopivan mökin etsiminen on jo käynnissä.
Tietenkin aina lisää ilmoittautujia tarvitaan :lol:
Juu.. eiköhän me saada ihan kivat, jopa mukavat mökki-bileet järkättyä tällä remmillä.. ;)
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Re: Tilanteen kartoitusta

Viesti Kirjoittaja Reiko »

- Asuin paikka?
>Vantaa

- Onko auto korttia/autoa käytettävissä?
>Je!

-Montako KM valmis ajamaan?
>No vaikkapa se vakioksi tullut 300km.

- Onko tyttöystävää jonka haluaisit reissulle mukaan?
>Njet. Ponimaj?! :D Ei taida innostua retkestä, sitäpaizi tässä vaiheessa voisin _ehkäpä_ mainita, että jättäkää mammat kotiin! ;)

- Mikäli olet DJ / artisti niin minkälaista laitteistoa tarvitset ja voitko
tuoda mukanasi osan laitteistosta?
>Technarit, Pioneer 200 CD, Pioneer 500 -ja 600 mikseri ja (treeniksellä, jotka kaveri omistaa mutta uskon saavani lainaan) ja PA, mutta tämänhetkisessä kopissa nimeltä Seat Ibiza ei ole tilaa kuljettaa edes kauppakasseja! xD


-Mikäli olet DJ / artisti minkä tyylistä musiikkia haluat siellä soittaa?
>Hard-Tekno, Drum'n'Bass ja höysteenä jotain elektronista.

-Maksimi vuokran määrä?
>"Järkevä"... vaikka vastaus ei ollutkaan, mutta tuskin ollaan mitään "Lemmenlaivaa" vuokraamassa! :lol:

-Voisitko ottaa matkaltasi muita kovaytimeläisiä mukaan mikäli porukkaa asuu matkan varrella? (autolla kuljettaessa)
>Joo.. Vantaalla jos joku asuu Perkeleen lisäksi, nii toki voisin ottaakin... tietenkin riippuu siitä, että kuinka paljon "joudun" roudaa kamaa paikanpäälle, mutta yksi varmasti mahtuu ainakin. :)

- Montako päivää olisi mielestäsi sopiva aika mökillä?
>2-3 pv.

- Onko jotain "speciaali" tarpeita,
jotka kordinaattorin/"järjestäjän " (vissii ny minä sitten :?: )
pitäisi ottaa huomioon?
>Tuskinpa... ei tuu toistaiseksi mieleen. Kait jotkut strobot vois olla mukavat paikalla (näin yleisellä tasolla!) ja yksi pieni strobo meiltä löytyykin treenikämpältä. Toistaiseksi ei kyl tuu muuta mieleen!
Kuva
O: Yamaha DX-200
dark-raver
Viestit: 73
Liittynyt: 19.12.2005, 20:04
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Tilanteen kartoitusta

Viesti Kirjoittaja dark-raver »

Reiko Hentai kirjoitti: - Onko tyttöystävää jonka haluaisit reissulle mukaan?
>Njet. Ponimaj?! :D Ei taida innostua retkestä, sitäpaizi tässä vaiheessa voisin _ehkäpä_ mainita, että jättäkää mammat kotiin! ;)
Mulla mamma sano että kummatkin lähtee tai ei kumpikaan joten mulla ei ole tuollaista vaihtoehtoa, onnekkaita paskiaisia ootte :lol:
Abandoned Soul
Soul Eater
Viestit: 241
Liittynyt: 29.11.2005, 19:13
Paikkakunta: Kuusankoski/Kotka,Finland..+other places
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abandoned Soul »

Jotku perkele vajoaa niin tossun alle että ei mitn rajaa xD no ei..:D JA kerkeehä täs itteki löytää viel vai kui muijia...ni kattoo sit on tupa täys tsikui ja helvetti irti :/
Abandoned Soul will shake your brain!
http://www.myspace.com/hyljattysielu
dark-raver
Viestit: 73
Liittynyt: 19.12.2005, 20:04
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja dark-raver »

Abandoned Soul kirjoitti:Jotku perkele vajoaa niin tossun alle että ei mitn rajaa xD no ei..:D
Itse olen tilanteeseen jo tottunut.
Jollain täällä foorumilla vissii onki jo tietoa siitä minkälainen esim. mun juomatyyli on kun muijja päättää olla illan vahtimatta mun juomista :lol:
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

dark-raver kirjoitti:
Abandoned Soul kirjoitti:Jotku perkele vajoaa niin tossun alle että ei mitn rajaa xD no ei..:D
Itse olen tilanteeseen jo tottunut.
Jollain täällä foorumilla vissii onki jo tietoa siitä minkälainen esim. mun juomatyyli on kun muijja päättää olla illan vahtimatta mun juomista :lol:
Hyvinkin ymmärrettävää! :lol:
Kuva
O: Yamaha DX-200
Abandoned Soul
Soul Eater
Viestit: 241
Liittynyt: 29.11.2005, 19:13
Paikkakunta: Kuusankoski/Kotka,Finland..+other places
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abandoned Soul »

Kukin tallaa polkujaan omalla tavalla :D no ei...joskus niille muijilleki on annettava vähä ees sitä vapautta et ne meit miehii kontrolloi..öö..tai sit ei..emt xD No mut..onkos irronnu mitn selvyyttä oisko tää miitti nyt sit viel tän vuoden puolel :D ois mukava teitää ku ittelle just pläjähti semmoin työvuoro lista etee että voi olla et joutuu ottaa vähä "sairas"lomaa että pääsee kyseiseen miittiin!
Abandoned Soul will shake your brain!
http://www.myspace.com/hyljattysielu
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Abandoned Soul kirjoitti:Kukin tallaa polkujaan omalla tavalla :D no ei...joskus niille muijilleki on annettava vähä ees sitä vapautta et ne meit miehii kontrolloi..öö..tai sit ei..emt xD No mut..onkos irronnu mitn selvyyttä oisko tää miitti nyt sit viel tän vuoden puolel :D ois mukava teitää ku ittelle just pläjähti semmoin työvuoro lista etee että voi olla et joutuu ottaa vähä "sairas"lomaa että pääsee kyseiseen miittiin!
Mietittiin tuossa irkissä mm. Tepon kanssa, että josko pidettäisiin loppukuusta tai ensikuun alkupuolella (viim. enskuun puolessa välissä!).

Zutsuu vois kertoo/virallistaa Japaniin lähtöpäivänsä, nii saatais suunniteltuu vähä tarkemmin, ettei tarvii vetää ihan "randomilla". ;)
Kuva
O: Yamaha DX-200
Abandoned Soul
Soul Eater
Viestit: 241
Liittynyt: 29.11.2005, 19:13
Paikkakunta: Kuusankoski/Kotka,Finland..+other places
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abandoned Soul »

Tämä koskee siis vaan mua ja toivoisin että jos vaan mitenkää mahollista ni ens kuun 22-24.9 olis aika vitun hyvä viikonloppu...ainut koko viikonloppu mulla vapaana tässä :S eli tuo ois vähä niiku mun puolest aivan vitun hyvä :D muuten joudun jättämään tän homman väliin....no eipä tää tapahtuma yhtä miestä kaipaa:D
Abandoned Soul will shake your brain!
http://www.myspace.com/hyljattysielu
dark-raver
Viestit: 73
Liittynyt: 19.12.2005, 20:04
Paikkakunta: Ylöjärvi

Ajan kohtaa

Viesti Kirjoittaja dark-raver »

Ajan kohtaa vois jokainen nyt tähän ilmoitella mikä viikonloppu parhaiten sopii.Ensi viikolla menossa katsastamaan yhtä mestaa mitä vissii sais vuokrattua (noin 14henken mökki, vähän kuin pieni leirikeskus) jonka vuokran pitäisi olla alhainen, kun saan käytyä paikan päällä laitan kuvia ja tietoa paikasta tänne.
Niin ja koska kyseinen paikka sijaitsee ylöjärvellä mikäli joku haluaa käyttää "vitun runkkari etit paikan vaan ittes läheltä omgs stfu" korttia niin ilmoittaa etten sit turhaan kysele paikkaa vuokralle.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Reiko Hentai kirjoitti:Zutsuu vois kertoo/virallistaa Japaniin lähtöpäivänsä, nii saatais suunniteltuu vähä tarkemmin, ettei tarvii vetää ihan "randomilla". ;)
5.9. (tiistai) on lähtö. Sitä edellisenä viikonloppuna vielä kerkeis periaatteessa, mutta ei koko viikonloppua kun on paljon säätämistä. No jos se on Ylöjärvellä niin ainakin lähellä :)
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Ylöjärvi sopii mainiosti!
8-11.9. ei käy, silloin International Haters Tukholmassa
13-15.10. viikonloppu ei käy, Turussa UG-bileet joissa myös HC:ta
Muuten ajankohta vapaa.
GloriaLovesHardcore
Viestit: 1
Liittynyt: 14.08.2006, 01:14
Paikkakunta: hellsinki

Viesti Kirjoittaja GloriaLovesHardcore »

Asuin paikka? Helsinki

-Onko auto korttia/autoa käytettävissä? ei

-Montako KM valmis ajamaan?

- Onko tyttöystävää jonka haluaisit reissulle mukaan? tottakai

- Mikäli olet DJ / artisti niin minkälaista laitteistoa tarvitset ja voitko
tuoda mukanasi osan laitteistosta?

-Mikäli olet DJ / artisti minkä tyylistä musiikkia haluat siellä soittaa?

-Maksimi vuokran määrä?

-Voisitko ottaa matkaltasi muita kovaytimeläisiä mukaan mikäli porukkaa asuu matkan varrella? (autolla kuljettaessa)

- Montako päivää olisi mielestäsi sopiva aika mökillä? 2-3

- Onko jotain "speciaali" tarpeita,
jotka kordinaattorin/"järjestäjän " (vissii ny minä sitten Question )
pitäisi ottaa huomioon?
Living my life to the limits - without limits!
dark-raver
Viestit: 73
Liittynyt: 19.12.2005, 20:04
Paikkakunta: Ylöjärvi

HMM:::

Viesti Kirjoittaja dark-raver »

Tuli muute tossa viikonloppuna mieleen että onko tää nyt sit vain ihan PELKÄSTÄÄN Kovaytimen käyttäjille vai kelpuutetaanko mukaan muitakin konamusiikki ihmisiä, tietenki samalla periaattella että maksaa osan vuokrasta?
Olisi varmaan hyvä sopia jo tässä vaiheessa ettei tule epäselvyyksiä.
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2200
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: HMM:::

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

dark-raver kirjoitti:Tuli muute tossa viikonloppuna mieleen että onko tää nyt sit vain ihan PELKÄSTÄÄN Kovaytimen käyttäjille vai kelpuutetaanko mukaan muitakin konamusiikki ihmisiä, tietenki samalla periaattella että maksaa osan vuokrasta?
Olisi varmaan hyvä sopia jo tässä vaiheessa ettei tule epäselvyyksiä.
Kyllä mun puolesta voi tulla jos pää kestää :wink:
Vastaa Viestiin