Pattern 1 - live acid @ 136BPM. + acidcore (179.4BPM)

Täällä voi mainostaa omia projekteja :)

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Pattern 1 - live acid @ 136BPM. + acidcore (179.4BPM)

Viesti Kirjoittaja xybo »

Ei mitään uutta.
Ei mitään erikoista.
Samat wanhat analogi paskat.
1 Patterni.
On-Off.

Nauttikoot ken voi. Mulla ainakin on kivaa <3

http://klubitus.org/kuuntele.php?id=2951

-- xybo
Viimeksi muokannut xybo, 31.12.2006, 02:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Swelter
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2006, 22:32

Viesti Kirjoittaja Swelter »

analogia-acid on JEES! :D
oikein hyvä kolkkilaini. kaipaisin ehkä enemmän variaatiota biisissä tai effektejä (helvetisti reverbiä toimii aina ;) ) jotain muuta samplea/pörinää/piipitystä messiin, ehkä.. muuten iskee kyllä meikäläiseen! :D
koskas saadaan kuulla nopeampaa acidcore matskua sulta? ;)sullahan on ilmeisesti paljonkin rautaa käytössä, ja saat aitoa professionaalista acid-soundia aikaan,.. onko julkasuja tulossa?
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

Swelter kirjoitti:analogia-acid on JEES! :D
oikein hyvä kolkkilaini. kaipaisin ehkä enemmän variaatiota biisissä tai effektejä (helvetisti reverbiä toimii aina ;) ) jotain muuta samplea/pörinää/piipitystä messiin, ehkä.. muuten iskee kyllä meikäläiseen! :D
koskas saadaan kuulla nopeampaa acidcore matskua sulta? ;)sullahan on ilmeisesti paljonkin rautaa käytössä, ja saat aitoa professionaalista acid-soundia aikaan,.. onko julkasuja tulossa?
No hyvä jos kelpaa. Nää mun nettiin laittamat on-off, 1 patternit biisit on tosiaankin sitä mitä itse sanoo. Semmosia yhen patternin jammailuja jotka syystä tai toisesta oon laitellu sillon tällön nettiin.

Ns. "oikeita" biisejä en o laittanut vielä juurikaan julkiseen jakeluun. Ens vuoden aikana ois tarkotus kyllä vihdoinkin tsempata ja kaiva arkistojen syövereistä vanhempaa ja uudempaa roinaa ja pistää julkasua pihalle. Acidcoreakin.

Voishan sitä laittaa vaikka yhen "pattern, on-off" core luupinkin nettiin vaikkapa huomenna =)

-- xybo
Swelter
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2006, 22:32

Viesti Kirjoittaja Swelter »

i see.. :)
xybo kirjoitti: Ens vuoden aikana ois tarkotus kyllä vihdoinkin tsempata ja kaiva arkistojen syövereistä vanhempaa ja uudempaa roinaa ja pistää julkasua pihalle. Acidcoreakin.

Voishan sitä laittaa vaikka yhen "pattern, on-off" core luupinkin nettiin vaikkapa huomenna =)
asiaa!! tuon mä halusinkin kuulla :D respekt..
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

Tässä näin yöllä väsätty "acidcore" pätkä.

179.4BPM. 909+303+MPC4000.

http://khk.1g.fi/temp/xybo_acidcore_pattern.mp3

Valitettavasti karmiva äänenlaatu johtuu, että otin setin mixerin "tape out" liittimestä ja läppärin mikkisisääntulolla samplattynä. Toi hitaampi biisi oli suoraan 909+303 samplerillä nauhotettuna. Nyt kun käytin sampleriä niin en saanu tallennettua sillä.

Ehkä tosta saa jonkun kuvan mitä se "acidcore" vois olla. Koitan aamulla vaikka iskee toisen samplerin kii ja nauhottaa sillä.

-- xybo
Swelter
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2006, 22:32

Viesti Kirjoittaja Swelter »

Toi oli aivan helvetin kova pätkä! just toi on mitä mä hain. ei voi kun odottaa innolla valmiita biisejä :D
vihakone
Viestit: 230
Liittynyt: 06.12.2005, 12:52
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Pattern 1 - live acid @ 136BPM. + acidcore (179.4BPM)

Viesti Kirjoittaja vihakone »

xybo kirjoitti:Ei mitään uutta.
Ei mitään erikoista.
Samat wanhat analogi paskat.
1 Patterni.
On-Off.

Nauttikoot ken voi. Mulla ainakin on kivaa <3

http://klubitus.org/kuuntele.php?id=2951

-- xybo
Hell done,bro! Meidän pitäisjoku päivä lukittautua sun kämpilles ja pistää ne sun raudat kuumiksi.. 8)
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
vihakone
Viestit: 230
Liittynyt: 06.12.2005, 12:52
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja vihakone »

xybo kirjoitti:Tässä näin yöllä väsätty "acidcore" pätkä.

179.4BPM. 909+303+MPC4000.

http://khk.1g.fi/temp/xybo_acidcore_pattern.mp3

Valitettavasti karmiva äänenlaatu johtuu, että otin setin mixerin "tape out" liittimestä ja läppärin mikkisisääntulolla samplattynä. Toi hitaampi biisi oli suoraan 909+303 samplerillä nauhotettuna. Nyt kun käytin sampleriä niin en saanu tallennettua sillä.

Ehkä tosta saa jonkun kuvan mitä se "acidcore" vois olla. Koitan aamulla vaikka iskee toisen samplerin kii ja nauhottaa sillä.

-- xybo
tästä tuleekin hieman mieleen se sun zipale, jonka soitin silloin Sound Base Musicin Steffenille, kun olin käymäs Leipzigis..Se pitäis kyllä tehdä loppuun asti! Kaoottista acid-speedcorea.. :twisted:
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

vihakone kirjoitti:
xybo kirjoitti:Tässä näin yöllä väsätty "acidcore" pätkä.

179.4BPM. 909+303+MPC4000.

http://khk.1g.fi/temp/xybo_acidcore_pattern.mp3

Valitettavasti karmiva äänenlaatu johtuu, että otin setin mixerin "tape out" liittimestä ja läppärin mikkisisääntulolla samplattynä. Toi hitaampi biisi oli suoraan 909+303 samplerillä nauhotettuna. Nyt kun käytin sampleriä niin en saanu tallennettua sillä.

Ehkä tosta saa jonkun kuvan mitä se "acidcore" vois olla. Koitan aamulla vaikka iskee toisen samplerin kii ja nauhottaa sillä.

-- xybo
tästä tuleekin hieman mieleen se sun zipale, jonka soitin silloin Sound Base Musicin Steffenille, kun olin käymäs Leipzigis..Se pitäis kyllä tehdä loppuun asti! Kaoottista acid-speedcorea.. :twisted:
Hmm. Joo. Hieman samanlaista matskua. Tosin se biisi oli vihasempi kyl ;)
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Tosi hienoa kamaa! Tuollaista haluaisin kuulla ja osata tehdä itsekin. Viime kuukausina olen jaksanut väsätä vain black metallia, kun mun on huomattavasti helpompi hallita rumpuja ja kitaraa kuin tietokonetta. Johtuu myös kai siitä että on soittanut rumpuja 10+ vuotta ja kitaraa ainakin viis. Heh. (Ennen kaikkea hyvät samplet puuttuu! Ei tarvis olla edes mitään ihmeellistä kunhan sais jotkut samplet joista vääntää syntikkapätkiä, Edirolin midi-kiipparikin löytyy nykyään.) Rumpuraitojen teko sujuu kyllä ongelmitta ja tuottaen virkeitä rytmejä. Eli jos joku haluaa auttaa onnetonta niin vois lähettää mulle hyviä sampleja.

Olin muuten eilen ekaa kertaa elämässäni täysin laittomissa tehdashallipsykebileissä. Oli aivan mahtavaa, mut harmillisesti olin niin uupunut etten jaksanut olla paikalla pitkään vaan täytyi mennä nukkumaan.
Valovoima
Viestit: 483
Liittynyt: 29.11.2005, 15:25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valovoima »

Ai joo, unohtui vielä sanoa. Että mulla on ihan hyviä (pääosin) rumpuraitaraakileita Renoise-muodossa, eli jos joku haluaa väsätä niitä eteenpäin, niin ottakoon yhteyttä. Ei tosin täällä taida olla paljon muita edistyneitä Renoisen käyttäjiä kuin vihakone ja xybo :)
Vastaa Viestiin