PAINWALKERS - Evil Travels.. Even By Bus EP - 7 Bodies..

Täällä voi mainostaa omia projekteja :)

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

vihakone
Viestit: 230
Liittynyt: 06.12.2005, 12:52
Paikkakunta: Hellsinki

Re: PAINWALKERS - Evil Travels.. Even By Bus EP - 7 Bodies..

Viesti Kirjoittaja vihakone »

bedlam kirjoitti:Mites nää teidän vinyylijulkasut? Vieläkö on myynnissä, siis muualla ku discogsissa? Esim. teillä itsellänne? Kiinnostais. :)
Joo.. Tosiaan. Kumpikin levyistä (SEVEN-5 ja FLESHWOUND-1) myytiin loppuun muutamassa kuukaudessa. Seven-5:han julkaistiin tammikuussa 1999 hyvin menestyneen 7.4 (Skullblower) perään. Niiden levyjen myötä SEVEN RECORDS sai kovasti tuulta purjeisiin, mutta viimeiseksi jäänyt Noise Generatorin julkaisu oli sitten floppi, ja labeli jäädytettiin..
Ellei mitään uutta ja ihmeellistä tapahdu , @Xybo, 7 uutta biisiä, ja eräs vanha projekti on vielä toteutettavissa.. ;)

Itselläni noita kumpaakin levyä on juuri se tasan kaksi kappaletta, eikä kummastakaan voi luopua DJ-syistä. Pystyy miksailemaan raitoja keskenään. Ja todennäköisyys, että ne repressattaisiin on 1%. :D
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: PAINWALKERS - Evil Travels.. Even By Bus EP - 7 Bodies..

Viesti Kirjoittaja xybo »

vihakone kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mites nää teidän vinyylijulkasut? Vieläkö on myynnissä, siis muualla ku discogsissa? Esim. teillä itsellänne? Kiinnostais. :)
Ellei mitään uutta ja ihmeellistä tapahdu , @Xybo, 7 uutta biisiä, ja eräs vanha projekti on vielä toteutettavissa.. ;)

Itselläni noita kumpaakin levyä on juuri se tasan kaksi kappaletta, eikä kummastakaan voi luopua DJ-syistä. Pystyy miksailemaan raitoja keskenään. Ja todennäköisyys, että ne repressattaisiin on 1%. :D
Joo. Onhan niitä vanhojakin biisejä vielä mitkä ei aikoinaan "päässy" levylle, ja kasa uusia. Mutta kun itse en niistä mitään haluis julkasta ainakaan nyky muodossa. Joo. Ja ei mitään repressejä. Pthyi. :)

-- xybo
bedlam
Viestit: 33
Liittynyt: 22.11.2009, 22:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: PAINWALKERS - Evil Travels.. Even By Bus EP - 7 Bodies..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oon kyl harmitellu sitä aina välillä, ku on tää "herääminen" tähän genreen tapahtunu näin myöhään joihinkin, tai aika moneenkin julkaisuun nähden. Joko niitä ei saa tai sitte maksaa. Ei tietty ilman tarvii saada mitään, mutta kuitenkaan ei kauheita summia pienestä tilistä. :) Esim. Sattumalta kuulin Biochip C:tä jokunen aika sitte, sitä vanhaa tuotantoo, tykästyin heti, ja esim. Biochip C. - C8 E.P. (12", EP) ois kiva omistaa juuri vinyyli muodossa, mutta discogsin tarjonta on sitä luokkaa, että ei ihan viitsi ruveta ostamaan, ei oo mulle niin must kuitenkaan. :) Pyrin hommaamaan musat mitkä kiinnostaa vinyylinä, pidän niistä.
Nyt meni vähä offtopiciks, sori siitä, kunpahan kirjottelin. :) Jos Xybo kumminki päättää myydä yhet kappaleet noita julkasuja, ni oisin mahd. ehdokas. Hyvään kotiin pääsevät, eivätkä takuulla kiertoon. :)
xybo
Viestit: 466
Liittynyt: 01.12.2005, 12:20
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: PAINWALKERS - Evil Travels.. Even By Bus EP - 7 Bodies..

Viesti Kirjoittaja xybo »

bedlam kirjoitti:Oon kyl harmitellu sitä aina välillä, ku on tää "herääminen" tähän genreen tapahtunu näin myöhään joihinkin, tai aika moneenkin julkaisuun nähden. Joko niitä ei saa tai sitte maksaa. Ei tietty ilman tarvii saada mitään, mutta kuitenkaan ei kauheita summia pienestä tilistä. :) Esim. Sattumalta kuulin Biochip C:tä jokunen aika sitte, sitä vanhaa tuotantoo, tykästyin heti, ja esim. Biochip C. - C8 E.P. (12", EP) ois kiva omistaa juuri vinyyli muodossa, mutta discogsin tarjonta on sitä luokkaa, että ei ihan viitsi ruveta ostamaan, ei oo mulle niin must kuitenkaan. :) Pyrin hommaamaan musat mitkä kiinnostaa vinyylinä, pidän niistä.
Nyt meni vähä offtopiciks, sori siitä, kunpahan kirjottelin. :) Jos Xybo kumminki päättää myydä yhet kappaleet noita julkasuja, ni oisin mahd. ehdokas. Hyvään kotiin pääsevät, eivätkä takuulla kiertoon. :)
Suurin osa vanhasta Biochip C:n kamasta on rautasta. Tais olla siinä mun rave-mixissäkin 5 biisiä mieheltä ja kolkki laulaa <3.. Hyvä levy to C8:ikin. No jos se myyminen onnistuu joskus bileiden yhteydessä niin miksipä ei.

-- xybo
Vastaa Viestiin