Kovaydin.net v3.0
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
Kovaydin.net v3.0
Ulkoasu on nyt päivitetty entistä selkeämmäksi ja saitilla on muutama lisätoiminto. KV:n bileet on nyt liitetty samalle saitille, saitilta löytyy flyer tietokanta menneistä Suomen core meiningeistä vuodesta 1992 alkaen ja oikeasta palkista löydät suomalaisten hc artistien kotisivut. Kielen vaihto on tehty myös käytännöllisemmäksi.
-
- Viesti:
Re: Kovaydin.net v3.0
Tohon "Mikä HC Techno" -artikkeliin voisi vähän noita yhdysviivoja heitellä 
Ja tosta Drum’n'Bass + Hardcore:sta oon kuullu käytettävän semmost termiä kun Drum & Core.

Ja tosta Drum’n'Bass + Hardcore:sta oon kuullu käytettävän semmost termiä kun Drum & Core.
Onks tälle termille jotain viittauksia?OrZo kirjoitti:Ja tosta Drum’n'Bass + Hardcore:sta oon kuullu käytettävän semmost termiä kun Drum & Core.

O: Yamaha DX-200
Ainakin TOA on käyttänyt sitä jollain sivullaan genrenä.Reiko kirjoitti:Onks tälle termille jotain viittauksia?OrZo kirjoitti:Ja tosta Drum’n'Bass + Hardcore:sta oon kuullu käytettävän semmost termiä kun Drum & Core.
Päivitetty
edit: luin väliviivoja XD.. jaa-a pitäs varmaa heittää johonki oikeinkirjoituskoneeseen en oo vuosiin ollu äidinkielen tunneilla
edit: luin väliviivoja XD.. jaa-a pitäs varmaa heittää johonki oikeinkirjoituskoneeseen en oo vuosiin ollu äidinkielen tunneilla