Sivuina kyl hienot ja siksi ajattelinkin että...
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
-
Sivuina kyl hienot ja siksi ajattelinkin että...
Olisiko tarvetta/ pitäisikö tehdä ihan ihka oma irc kanava Kovaytimelle?
Siinä olisi oiva reaaliaikainen keskustelu paikka kovaytimen käyttäjille.
Ehdoitusluontoinen asia ja mikäli Zutsuun mielestä olisi hyvä olla niin olen valmis luomaan ja hommaamaan L sinne.
Ugh
Siinä olisi oiva reaaliaikainen keskustelu paikka kovaytimen käyttäjille.
Ehdoitusluontoinen asia ja mikäli Zutsuun mielestä olisi hyvä olla niin olen valmis luomaan ja hommaamaan L sinne.
Ugh
No tuota... ei mulla ole mitään sitä vastaan. Ite en kyllä irkissä pyöri, mutta kaikki painostavat pyörimään perkele
. Mitäs mieltä muut on tästä että olisko käyttöä?
ja muuten samaa asiaa koskien... jos joku on kiinnostunut tekemään saitille jotain sisältöä (arvosteluja, raportteja jne.) niin se olis jees

ja muuten samaa asiaa koskien... jos joku on kiinnostunut tekemään saitille jotain sisältöä (arvosteluja, raportteja jne.) niin se olis jees

Semmonen 10h+ tulee oltua irkissä päivittäin (duunista ja kotoo). Tiedä sitten onko moiselle kanavalla tarvetta kuin noita aktiivisia kanavia alkaa olemaan jo kymmeniä =)
Jos moinen kanvan niin toki ircnet:iin joka on ainoa oikea irc =)
Suomalaisia hc-aiheisia kanavian on tässä viimeisen 10v aikana tullut ja mennyt, mutta kaikki ovat kuolleet epäaktiivisuuteen tai siihen kun suurinosa porukasta on siirtynyt kuuntelemaan esim housea =)
Ja noihin reviewehin ja muihin niin voisin kaivaa noita mun muinaisia artikkeleita ja kommentteja levyistä ja noita uudempiakin jotka kovolla on (pitäny laittaa omille "tuleville" sivuille joskus), hc vaan ei itselleni ole kuin pieni osa koko musiikkimailmaa ja tavallaan ehkä miellään pidänkin kaikki tyylit ja jutut sekasin omilla sivuilla (vaikka sitten omalla kovolla vaan =)
Kun foorumi tuli niin en nähnyt enää mitään syytä käydä itse kovaydin webistailla.
-- xybo
Jos moinen kanvan niin toki ircnet:iin joka on ainoa oikea irc =)
Suomalaisia hc-aiheisia kanavian on tässä viimeisen 10v aikana tullut ja mennyt, mutta kaikki ovat kuolleet epäaktiivisuuteen tai siihen kun suurinosa porukasta on siirtynyt kuuntelemaan esim housea =)
Ja noihin reviewehin ja muihin niin voisin kaivaa noita mun muinaisia artikkeleita ja kommentteja levyistä ja noita uudempiakin jotka kovolla on (pitäny laittaa omille "tuleville" sivuille joskus), hc vaan ei itselleni ole kuin pieni osa koko musiikkimailmaa ja tavallaan ehkä miellään pidänkin kaikki tyylit ja jutut sekasin omilla sivuilla (vaikka sitten omalla kovolla vaan =)
Kun foorumi tuli niin en nähnyt enää mitään syytä käydä itse kovaydin webistailla.
-- xybo
-
- Soul Eater
- Viesti:
Joo-o..toimis..taidanpa tästä hankkia nyt vittu ton ohjelman ja yrittää vaihteeks laittaa sitä koneelle..edellisellä kerralla en saanut toimimaa! Mutt Kovaydin kanava irccii ois kyl kova 

Abandoned Soul will shake your brain!
http://www.myspace.com/hyljattysielu
http://www.myspace.com/hyljattysielu
Totta, jotkut saitin osat menettävät merkityksensä kun on interaktiivinen foorumi. Arvostelut, raportit sun muut olisi ehkä helpompi tehdä tulevaisuudessa foorumille suoraan. Tulisi enemmän näkökulmiakin. "Opetusmateriaali", linkit ja musa jäisi juureen. Tätä voisi alkaa lähiaikoina toteuttamaan kun saa aikaseksixybo kirjoitti:Kun foorumi tuli niin en nähnyt enää mitään syytä käydä itse kovaydin webistailla.