Esittele itsesi

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
Tha Rippah
Viestit: 142
Liittynyt: 10.10.2007, 10:28
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Tha Rippah »

Moi. Oon Jussi Helsingistä. Oon 25-vuotias . Sain vasta eilen kuulla tästä foorumista ja ajattelin et on pakko käydä testaamassa tää ja hyvältä näyttää. Oon kotoisin Hollannista ja oon puoliks hollantilainen, mut oon asunu suurimman osan elämästäni Suomessa. Kiinnostus HC:n alkoi joskus 93/94 ja se on edelleenki musiikkityyleistä ylivoimainen ykkönen. Bileissä en käy hirveesti (perheellinen mies), mut Hellfishii olin just kuuntelemas ja ens kuus ois taas tarkotus mennä taas Antenniosaston bileisiin. HC:n alalajeista Mainstream on aina uponnu parhaiten, mut muutki tyylit menee.
Viimeksi muokannut Tha Rippah, 12.08.2008, 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mornaor
Viestit: 98
Liittynyt: 05.10.2007, 22:54
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Mornaor »

Hyvää kellonaikaa itse kullekkin. Oon 22v mustiin pukeutuva pitkätukka Riihimäeltä ja tottelen nimeä Henri.

Hardcoree tuli kuultua ensimmäistä kertaa joskus ala-aste ikäisenä, mutta se jotenkin jäi silloin sivummalle ja mukaan tuli metalli kaikkine ala genreineen. Nyttemmin HC on tullut löydettyä uudestaan. MoH kokoelmat ja vastaavat on kovassa kuuntelussa ja yritän ettiä lisää levyjä ja artisteja kuunneltavaks.
MoH:ien lisäks, mikä niiden tarkempi ala genre määritelmä sitten lieneekään, myös Speedcore kiehtoo kovasti. Jonkun kokoelman löytänytki jo "lainaan" :wink:

Radiumia ja kumppaneita olis kovasti tarkoitus lähteä ihmettelemään Antenniosaston tuleviin kekkereihin.
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

SKABA:

Bongaa Antenniosaston bileistä Kovaydin jäbät! :lol:
Kuva
O: Yamaha DX-200
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2206
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Reiko kirjoitti:SKABA:

Bongaa Antenniosaston bileistä Kovaydin jäbät! :lol:
Heh, taitaa tulla Depressioon jopa enemmän kun Maniaan :)
EmpireIrwin
Viestit: 33
Liittynyt: 29.11.2005, 18:13
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Viesti Kirjoittaja EmpireIrwin »

Mornaor
Viestit: 98
Liittynyt: 05.10.2007, 22:54
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Mornaor »

Reiko kirjoitti:SKABA:

Bongaa Antenniosaston bileistä Kovaydin jäbät! :lol:
Kai sit palkintona on vähintään mainetta, mammonaa ja puoli prinsessaa? :D
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Mornaor kirjoitti:
Reiko kirjoitti:SKABA:

Bongaa Antenniosaston bileistä Kovaydin jäbät! :lol:
Kai sit palkintona on vähintään mainetta, mammonaa ja puoli prinsessaa? :D
Kyllä! Sahattuna, ei jauhettuna! :LOL!:

Kuva
Soitin loungessa drum'n'bassia.
Kuva
O: Yamaha DX-200
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2206
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Reiko kirjoitti:
Mornaor kirjoitti:
Reiko kirjoitti:SKABA:

Bongaa Antenniosaston bileistä Kovaydin jäbät! :lol:
Kai sit palkintona on vähintään mainetta, mammonaa ja puoli prinsessaa? :D
Kyllä! Sahattuna, ei jauhettuna! :LOL!:

Kuva
Soitin loungessa drum'n'bassia.
Haha... tää nähtiin yhellä toisellakin foorumilla. Klubbari ei tykkää linkittämisestä! xD
Reiko
Terrorist
Terrorist
Viestit: 511
Liittynyt: 03.12.2005, 20:40
Paikkakunta: Vantaa, Finland

Viesti Kirjoittaja Reiko »

Zutsuu kirjoitti:
Reiko kirjoitti:
Mornaor kirjoitti:
Reiko kirjoitti:SKABA:

Bongaa Antenniosaston bileistä Kovaydin jäbät! :lol:
Kai sit palkintona on vähintään mainetta, mammonaa ja puoli prinsessaa? :D
Kyllä! Sahattuna, ei jauhettuna! :LOL!:

Kuva
Soitin loungessa drum'n'bassia.
Haha... tää nähtiin yhellä toisellakin foorumilla. Klubbari ei tykkää linkittämisestä! xD
Ai millä? O_o ÖRÖRÖRÖRÖ!!!

Kuva

Unohtakaa edellinen. xDDD
Kuva
O: Yamaha DX-200
DDS
Viestit: 278
Liittynyt: 15.05.2007, 17:33
Paikkakunta: RMK187
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DDS »

Hyvää kellonaikaa itse kullekkin. Oon 22v mustiin pukeutuva pitkätukka Riihimäeltä ja tottelen nimeä Henri.
Haha, Luulin jo ettei tääl riksus oo muita jotka kuuntelee
HC:ta, :D
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Mornaor
Viestit: 98
Liittynyt: 05.10.2007, 22:54
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Mornaor »

DDS kirjoitti:Haha, Luulin jo ettei tääl riksus oo muita jotka kuuntelee HC:ta, :D
Juu enpä mäkään oo kauheen moneen HC:sta pitävään törmänny täälläpäin.
Enkä kyl toisaalt kauheen mones muussakaan kaupungis, niinkin sosiaalinen ku tulee välil oltua :roll:
Teknojta
Shamancoristi
Viestit: 2206
Liittynyt: 01.01.1970, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Useemmin törmää randomeihin ihmisiin jotka on kuunnellut ennen Thunderdomeja ja Terrordromeja kun niihin jotka sitä nyt kuuntelis :D
Jamqpa
Viestit: 97
Liittynyt: 10.11.2006, 15:03
Paikkakunta: Pori, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jamqpa »

Zutsuu kirjoitti:Useemmin törmää randomeihin ihmisiin jotka on kuunnellut ennen Thunderdomeja ja Terrordromeja kun niihin jotka sitä nyt kuuntelis :D
Porissa ainki jos kyselee baaris porukalt ni ketää oikee ees tiiä mitä se o tai mimmost. . . ja sitten kun neuvoteltu jonni aikaa ja näkee jälkeeppäi ni kylhä se/ne JOSKUS siit tykkää. . .
HaPPoHyÖkkÄyS

Viesti Kirjoittaja HaPPoHyÖkkÄyS »

Olen Jesse Sipiläinen a.k.a. Happohyökkäys, ja huonoa teknoa tekevä 14-vuotias poika Tampereen Hervannasta, missä kaikki paha saa alkunsa. :)
Kiinnostus alkoi, kun olin etsimässä hardcore punkkia koulussani Wikipediasta ja törmäsin puoleen, jossa luki, että hardcore on tecknon alalaji, tai jtn tämän tyylistä. Tiesin jo teknosta aiemmin, kun isäpuoli kuuntelee sitä autossansa täysillä subbareillansa. Sitten menin katsomaan, mitä hardcore techno-puolesta löytyy, ja löysin linkki-paikasta Kovaytimen linkin. Klikkasin linkkiä ja pääsin Kovaytimen sivuille. Availin biisejä ja otin artistit ylös muistiin ja löysin lisää tavaraa, kunnes halusin tehdä omaa musiikkia.. :wink: Taas tuli piiitkä viesti, mut ei voi mitään.. :lol:
partajeesus
Viestit: 2
Liittynyt: 17.03.2008, 00:29

Viesti Kirjoittaja partajeesus »

JAMQPA kirjoitti:
Porissa ainki jos kyselee baaris porukalt ni ketää oikee ees tiiä mitä se o tai mimmost. . . ja sitten kun neuvoteltu jonni aikaa ja näkee jälkeeppäi ni kylhä se/ne JOSKUS siit tykkää. . .
oho nyt täytyy vissiin vetää rasti seinään.
ensin olin ihmeissäni että on yleensä olemassa suomalainen HC foorumi.
nyt olen vielä enemmän ihmeissäni että porissa joku muukin minun lisäkseni diggaa HC-technosta.

en tiedä kuinka vanha pieru olen verrattuna muuhun tämän foorumin porukkaan mutta ikää on siis 27 vuotta ja HC on kuulunut musiikki makuun jo jostain 95 vuodesta muistaakseni.
hyllystä löytyy thunderdomea, terrordromea, yksi mystery land, napalm rave ja pari jotain muuta kokoelma plattaa se
kä delta 9 soolo platta joka on kyllä timantin kovaa kamaa.

ja porissa siis asunut viimeiset 7 vuotta.
vaatetuksen puolesta tosin näytän metallistilta varsinkin kesäisin.
talvella kun ei voi mitään kunnon vaatteita pitää ilman että jäätyy kuoliaaksi.

missään kunnon pippaloissa ei ole tullut käytyä.
haaveissa ollut tosin jo monta vuotta holannin reissu että pääsisi thunderdomen pippaloihin tai vastaavaan.
tai olihan suomessakin lähiaikoina angerfist mutta ei jaksa täältä porista helsinkiin lähteä yhden artistin takia kun matkat maksaa tuplasti sen mitä liput.

kauan olen myös haaveillut hc:n tekemisestä mutta ei ole tarpeeksi helppoa softaa löytynyt puhumattakaan kunnon hc sampleista.
eipä tosin ole tullut googlattuakaan kunnolla.
muutaman biisin omaksi ilokseni olen tehnyt pleikkarilla joskus 7-8 vuotta sitten.
kyllä niitä omaksi iloksi on kuunnellut mutta empä ole kehdannut mihinkään niitä uppia.

tuo on yksi niitä asioita joihin törmää usein kun keskustelee ihmisen kanssa joka ei hc:ta kuuntele.
aina ne väittää että sitä on helppo tehdä kun laittaa vaan jumputusta taustalle ja jtn siihen päälle.
oikeasti se kyllä on kaikkea muuta kuin helppoa paitsi jos on mielikuvitusta ja rytmi tajua.
jos minä saan jonkun melodian jollain softalla aikaan niin se on pelkkää tuuria kun jotain koittaa räpeltää.

edit: saako tuolta biisit osiosta mitenkään imutettua noita biisejä?
osa on aivan loistavia ja ne haluaisi saada talteen.

edit2: tuli lisättyä tuonne biisi osioon fucking filnland biisi.
artisti nimenä S.M.C.

ei ole kovin kummoinen mutta on siitä pari hc technoa kuuntelevaa kaveria tykännyt.

ja todellakin tuo on tehty vuonna 2000 pleikkarin music 2000 softalla joten laatu ei voi olla mitään kovin loistavaa.
Vastaa Viestiin