Kovaytimellä nyt myös myspace, mistä voi kuunnella klippiä tulevista veisuista (etenkin yhteistyöt), katsella kuvia (vain käyttäjät) ja videoita. Lisäksi tietoa tulevista keikoista (tosin tulee ne tännekkin
KV @ Myspace
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
KV @ Myspace
http://www.myspace.com/kovaydinvastarinta
Kovaytimellä nyt myös myspace, mistä voi kuunnella klippiä tulevista veisuista (etenkin yhteistyöt), katsella kuvia (vain käyttäjät) ja videoita. Lisäksi tietoa tulevista keikoista (tosin tulee ne tännekkin
).
-
Abandoned Soul
- Soul Eater
- Viesti:
Ei o tuo helmi kuu viel oikee parhaalla mallilla ku pitäs saada kohillee nuo äänet mulla kyllä tosta tiukka tulee kuha tiiän vaa miten jatkaa xD no enivei..eiköhä tuo kovaydin cd saada kasaan jossaa vaihees tätä vuotta 
Topikkia sivuten päivittelin vähä omaa biisi listaa täällä..löytyy tuo uusin biisi Symphiny of Vengeance ja pari ennen kuulumatonta..
http://www.myspace.com/hyljattysielu
Topikkia sivuten päivittelin vähä omaa biisi listaa täällä..löytyy tuo uusin biisi Symphiny of Vengeance ja pari ennen kuulumatonta..
Abandoned Soul will shake your brain!
Toivottavasti pianAbanoned soul kirjoitti:eiköhä tuo kovaydin cd saada kasaan jossaa vaihees tätä vuotta
Niin juu ja lupaavan kuulonen tuo helmikuu träkki, jotai
siitä tuntu puuttuvan, mutta sehän on vielä keskeneränen ...
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
CD saattaa kyllä mennä ensi vuoteen. Tiedustelin tuossa viimeksi tuossa n. viikko takaperin miksaajalta, että suostuisiko projektiin, mutta ehtona oli että saa itse vapaasti rankattua biisit miksaukseen (clipilliset raidat on miksaajalle vittumaisia eli ne jää miksaamatta ja jos ne halutaan kuitenkin CD:lle, voi artisti itse parhaansa mukaan miksata raidan CD:lle).DDS kirjoitti:Toivottavasti pianAbanoned soul kirjoitti:eiköhä tuo kovaydin cd saada kasaan jossaa vaihees tätä vuotta![]()
Niin juu ja lupaavan kuulonen tuo helmikuu träkki, jotai
siitä tuntu puuttuvan, mutta sehän on vielä keskeneränen ...
Loppukaneetti:
Jos saatais ensivuoden alkupäässä CD pihalle, nii olisin ainakin henk.koht. tasolla tyytyväinen. Omakustanteella ollaan Tuomaksen kanssa mietitty (osallistuvat artistit jakavat kulut) ja levitys on toistaiseksi vielä auki (forumin tai vastaavasti joidenkin random-liikkeiden kautta). Asiasta lisää, kun päästään Tuomaksen kanssa yksimielisyyteen pikkuseikoista.

O: Yamaha DX-200
Onkin jo aiemmin pitänyt kysyä, että onko minkäänlaista kovaydin-kokoelmaa tulossa, mutta hyvä kun nyt löysin vastauksen... Kiinnostusta olisi suuresti ja ainakin kaksi levyä menisi tänne suuntaan kaupaksi (tai ainakin uskoisin, että eräs kaverinikin tuon levyn ostaisi)
He hoitavat levyjen myynnin sekä postittamisen (myös ulkomaille) ja tilittävät rahat artistille.
Itse en ole palvelua käyttänyt (vielä, mutta ehkä tulevaisuudessa), mutta olen kuullut siitä vain pelkkää hyvää.
Mikäli omakustanteeseen päädytte niin The Ground (entinen levyvirasto) saattaisi olla varteenotettava levityskanava. Kuten tuolta voi lukea, he ottavat 30% välityspalkkion artistin itsepäättämästä levyn hinnasta, eli siihen hintaan jonka levystä haluaa, lisää vain tuon 30% niin saa sen mitä siitä haluaa. Lisäksi tuolla saa myyntiin myös mp3-versiot.Reiko kirjoitti: Jos saatais ensivuoden alkupäässä CD pihalle, nii olisin ainakin henk.koht. tasolla tyytyväinen. Omakustanteella ollaan Tuomaksen kanssa mietitty (osallistuvat artistit jakavat kulut) ja levitys on toistaiseksi vielä auki (forumin tai vastaavasti joidenkin random-liikkeiden kautta). Asiasta lisää, kun päästään Tuomaksen kanssa yksimielisyyteen pikkuseikoista.
He hoitavat levyjen myynnin sekä postittamisen (myös ulkomaille) ja tilittävät rahat artistille.
Itse en ole palvelua käyttänyt (vielä, mutta ehkä tulevaisuudessa), mutta olen kuullut siitä vain pelkkää hyvää.
Rhythmic Disorder @ Soundcloud
Obakemono @ Mikseri
Obakemono @ Facebook
Vähemmän säröä on... noh... vähemmän säröä. Parempi käyttää enemmän.
Obakemono @ Mikseri
Obakemono @ Facebook
Taitavat vastata vain levityksestä. Kyse ei ole kuitenkaan niin isosta erästä etteikö sitä kotikonstein lähettelisiBakemono kirjoitti:Mikäli omakustanteeseen päädytte niin The Ground (entinen levyvirasto) saattaisi olla varteenotettava levityskanava. Kuten tuolta voi lukea, he ottavat 30% välityspalkkion artistin itsepäättämästä levyn hinnasta, eli siihen hintaan jonka levystä haluaa, lisää vain tuon 30% niin saa sen mitä siitä haluaa. Lisäksi tuolla saa myyntiin myös mp3-versiot.
Juu, kunhan nyt vaan heitin vaihtoehdonZutsuu kirjoitti: Taitavat vastata vain levityksestä. Kyse ei ole kuitenkaan niin isosta erästä etteikö sitä kotikonstein lähettelisi
Erän olisi parempi olla ainakin niin iso, että tänne yksi riittää
Rhythmic Disorder @ Soundcloud
Obakemono @ Mikseri
Obakemono @ Facebook
Obakemono @ Mikseri
Obakemono @ Facebook