178BPM. vs 356BPM.
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
178BPM. vs 356BPM.
Tässä nyt yrittänyt potkia itseä, että tulisi tehtyä musaa niin että kehtais seuraavan levynkin laittaa ulos. Pieni dilemmä bpm:n kanssa. Aikaisemmat julkasuthan on ollut semmosta rapeeta 300-400BPM jyystöä, mutta wanhuus ei tule yksin ja tässä remixaillessani vanhaa biisiä törmäsin jälleen vaudin puolittamiseen.
Kommentteja siis tarvitaan.. lähinnä kumpi bpm? Ok.. nopeemmassa versiossa on tykimpi basari, mutta ajattelin että kumpaa.. vai kumpaakin.
Tarkotus on jatkossakin varmaan joko pysyä vanhssa painwalkers tyylissä siellä speedcoren/speedbreaksin puolella tahi 1995-97 hc/acid soundissa.
Joten väsäsin tälläisen osottaakseni mitä tarkoitan bpm:llä ;)
http://xybo.kapsi.fi/temp/xybo_dance.now_178vs356.mp3
-- xybo
Kommentteja siis tarvitaan.. lähinnä kumpi bpm? Ok.. nopeemmassa versiossa on tykimpi basari, mutta ajattelin että kumpaa.. vai kumpaakin.
Tarkotus on jatkossakin varmaan joko pysyä vanhssa painwalkers tyylissä siellä speedcoren/speedbreaksin puolella tahi 1995-97 hc/acid soundissa.
Joten väsäsin tälläisen osottaakseni mitä tarkoitan bpm:llä ;)
http://xybo.kapsi.fi/temp/xybo_dance.now_178vs356.mp3
-- xybo
Alkuun 178 ja sit 356, samalla tavalla kuin tuossa alussa. Mut sit kun tuossa tulee toiseen kertaan 178 niin puolita nopeus siinä jollain muulla samplella ja anna basarin paahtaa 356.
Kuulostaa makealta! Pitäis varmaan hankkia se Audiorealism bassline, että saan omaan soundiin jotain mielenkiintoa. (Kuten oon aiemmin valittanut, rumpuraidat kuulostaa hyviltä mutta hyvät samplet/synat leadien tekoon puuttuvat. Enkä aijo hankkia rautasyntikoita kun ei ole rahaa enkä osaa käyttää niitä. :? Sitä paitsi mulla on jo Edirol.)
Kuulostaa makealta! Pitäis varmaan hankkia se Audiorealism bassline, että saan omaan soundiin jotain mielenkiintoa. (Kuten oon aiemmin valittanut, rumpuraidat kuulostaa hyviltä mutta hyvät samplet/synat leadien tekoon puuttuvat. Enkä aijo hankkia rautasyntikoita kun ei ole rahaa enkä osaa käyttää niitä. :? Sitä paitsi mulla on jo Edirol.)