niin eli mitä vaatetyyli on yleisin eli onko jotain aivan tietyä esim: verkkarit tai vastaava.. kun tämä on yks mitä minua on mietittänyt paljon! ja tämä kerran on täällä niin pakko oli kirjottaa
Täältä: http://www.kovaydin.net/suomenskene.html kolmannesta kappaleesta löytyy jotain mun omaa pohdintaa aiheesta.
Kaikki pukeutuu niin kuin haluaa. Musiikki on se millä on väliä. Nykyään "oikeat" HC päät korostavat enemmän yksilöllisyyttä kuin se että kuuluu johonkin massaan.
Välillä tulee kyllä pidettyä paitoja missä on joku labeli, artisti tai vastaava. Bileissä lenkkarit voi olla eduksi
Aika omaperäinen pukeutumistyyli taitaa allekirjoittaneelta löytyä, bändipaitoja aina Bathorysta John Lennoniin, housujen virkaa pitävät alaspäin levenevät varkut taikka reisitaskuhousut. Niittejä lentää ylle jos sille päälle satun joskus. Ei tästä kyllä mitään huomaa että hardcorea kuuntelen, tuskin pitäisikään.
hahah! Muoti:Gay nooh mun mielestä sitä nyt ainakin omalta kohdalta niin yrittäny vähän jotain raikausta tehdä että se ei olis muodikasta mutta se ei olis mitään sontaakaan.. mutta mielipiteet kunniaan ja se että se mikä tuntuu hyvältä.. vois sanoa näin!