Läpilyönti?

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

DDS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DDS »

Zutsuu kirjoitti:Tuli täs mieleen keskustelu joidenkin bileiden jälkeisenä maanantaina entisen työtoverin kanssa:
- No veditkös Tuomas nappeja kun kävit siellä reiveissä?
- En kun otin yhen lonkun vaan.
- Et vaan kehtaa sanoo! Kuitenkin vedit.
Liekkö median antama kuva ollut osallisena. Tulee mieleen tää vasta tapahtunu gamman valmistajien bustaus. Oli iso juttu lehdessä siitä, joka viittasi nimenomaan reiveihin ja se luo jotenkin semmosen kuvan että kaikkien on pakko käyttää että sopeutuu joukkoon.
Näinhän tuo valitettavasti tuntuu olevan, varsinkin iäkkäämmät
ihmiset tuppaa yhdistää about kaiken kone musiikin huumeisiin :(
mutta eipä anneta sen meno haittaa :lol:
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Tha Rippah

Viesti Kirjoittaja Tha Rippah »

DDS kirjoitti:
Zutsuu kirjoitti:Tuli täs mieleen keskustelu joidenkin bileiden jälkeisenä maanantaina entisen työtoverin kanssa:
- No veditkös Tuomas nappeja kun kävit siellä reiveissä?
- En kun otin yhen lonkun vaan.
- Et vaan kehtaa sanoo! Kuitenkin vedit.
Liekkö median antama kuva ollut osallisena. Tulee mieleen tää vasta tapahtunu gamman valmistajien bustaus. Oli iso juttu lehdessä siitä, joka viittasi nimenomaan reiveihin ja se luo jotenkin semmosen kuvan että kaikkien on pakko käyttää että sopeutuu joukkoon.
Näinhän tuo valitettavasti tuntuu olevan, varsinkin iäkkäämmät
ihmiset tuppaa yhdistää about kaiken kone musiikin huumeisiin :(
mutta eipä anneta sen meno haittaa :lol:
Tommonen yleistys käy kyl itteeki usein ärsyttämään. Varsinkaan hardcore-bileissä en ota yleensä edes alkoholia, musiikki on mulle se huume. :D Toisaalta jos juo vaan juomia mis ei oo ees alkoholii, nii seki vaikuttaa epäilyttävältä. :(
rjp
Viesti:

Re: Läpilyönti?

Viesti Kirjoittaja rjp »

No porukat ei ainakaan ymmärrä yhtään HC:ta. Tai darksteppiä. Tai mitään rankempaa konemusiikkia. :D

Kaveriporukassa on pari, jotka kans digailee ja loput sitten ei ymmärrä yhtään. Mut ei mulle koskaa olla viel tultu avautumaan, et olisin nisti tjsp, ku kuuntelen HC:ta.
Fuck trance.
Dj_active
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dj_active »

Muhahah! Olen saapunut paikalle taas pitkän poissa olon jälkeen. en tiedä itsekkään kuinka olen ollut näin syvässä kierteessä että jättänyt pois mailmaa kaunistavan musiikin.. :skitso: Mutta pysytään asiassa eli uusi koulu niin täällä on tullut positiivista palautetta kokeillut koulun puolesta jopa itsekkin tehtyä sitä.. :D media-assistentiksi kun opiskelen ja naapurit ovat kyllä tottuneet jo paukeeseen.
So Fucking What..
rjp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rjp »

Dj_active kirjoitti:Muhahah! Olen saapunut paikalle taas pitkän poissa olon jälkeen. en tiedä itsekkään kuinka olen ollut näin syvässä kierteessä että jättänyt pois mailmaa kaunistavan musiikin.. :skitso: Mutta pysytään asiassa eli uusi koulu niin täällä on tullut positiivista palautetta kokeillut koulun puolesta jopa itsekkin tehtyä sitä.. :D media-assistentiksi kun opiskelen ja naapurit ovat kyllä tottuneet jo paukeeseen.
Meikä on itsekin media-alalla! Kuusamossa päin! Oikea homma. :D
Fuck trance.
Noison
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Noison »

Zutsuu kirjoitti:Täytyy muistaa, että useimmista nykyajan musatyyleistä löytyy enemmän tai vähemmän huume (tai aivopesu) taustaa kun katsoo lähihistoriaan. Jos pitää stereotyyppejä siis hakee niin en anna paljon arvostusta koksua nokittavalle itsekeskeiselle kusipäälle, enkä tietenkään myös niille jotka ylipäätään paskat välittää musasta kunhan on vitun kuoseissa bileissä. Se käyttääkö joku on mulle ihan sama ja jokaisen oma valinta kunhan sitä ei liitetä jotenkin oleelliseksi/pakolliseksi osaksi jotain tyylisuuntaa. Muutenhan varmaan yli puolet suomalaisista piikittäis itteään.
Olen kyllä aivan samaa mieltä tuosta asiasta. Itseäni se kieltämättä oikein vituttaa, kun ihmiset leimaavat jo pelkän musiikki maunkin perusteella. Jos kuuntelee jollakin tapaa "epänormaalia musiikkia", niin on heti jonkinlainen piripää tai hullu. Itse tosin en ole kokenut syrjintää tai vaastaavaa. Korkeintaan siinä muodossa, että ihmiset tuijottavat pitkään huuli pyöreänä, jopa hieman halveksien. En ole myöskään oikeastaan koskaan liittänyt vaatetusta siihen musiikkiin mitä kuuntelen, vaikka mukavaahan se olisi jos olisi jonkinlainen HC-paita päällä. :wink: Itseäni ei kiinnosta mitä mieltä muut ova musiikki maustani. Minähän sitä kuuntelen eivätkä ne muut. Olen tosin avoin jokaiselle musiikin tyylisuunnalle. Kihlattuni ei tosin hirveästi arvosta HC-musiikkia, koska se kuulostaa hänen mielestään siltä, että aivan kuin kattiloita paiskoisi ja maaporalla yritettäisiin päästä kallosta läpi, hoho. :lol:
Junttu

Viesti Kirjoittaja Junttu »

Se o aina se perus ku alkaa hoosee soimaa luokas ni: "sairasta" "vähä sä kuuntelet outoo musaa" :D. Ei sit vissii säröbaarit ja kickki musiikki kelpaa :).
Junttu

Sais kyl ihmisil olla vähä ymmärrystä meit muun musankuuntelijoita kohtaa :P.

Varsinki jostai ophidianin kickeistä ku kuuntelee koval ni saa aika hauskoja katseita aamubussissa :D. Ja tietääkseni hardcore bileissä käytetää vähemmä huumeita mitä esimerkiksi jostai trance & techno reiveissä. Hardcore ainaki mulle mahtipontisuuden takia kohottaa fiiliksiä.

Vaik kyl osin voin ymmärtää miks jonku terrori ja speedi mielletää sairaaks :D, mut silti tykkään niistäki.

Ehkä kohteliain kommentti mitä joltai perusteinilt kuullu hardcoresta "tää o vähä liia nopeeta mut iha hyvää".
Shatterling
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

Joo, meikälkin ku koulus luukuttaa nii heti "vittu toi on paskaa" "eihän toi oo ees musaa" "vitun friikki".

No meillä on siellä harvinaista kyllä monta muutakin tyyppiä jotka kuuntelee HCta, mutta ne on näitä Angerfsit-teinei tai ´joitain HC-kulttuurista tietämättömiä trance-kuuntelijoita.
Junttu

Da Izolator kirjoitti:Joo, meikälkin ku koulus luukuttaa nii heti "vittu toi on paskaa" "eihän toi oo ees musaa" "vitun friikki".

No meillä on siellä harvinaista kyllä monta muutakin tyyppiä jotka kuuntelee HCta, mutta ne on näitä Angerfsit-teinei tai ´joitain HC-kulttuurista tietämättömiä trance-kuuntelijoita.
Joo sun lukios, kunkus, noit näkee xDD sitte pari luokkalaist jotka opetti mulle angerfistin ni HC linjal ollu pelkästää. Ei se angerfist enää kauheena soi.
rottencreep

Viesti Kirjoittaja rottencreep »

Tuli mieleen kun joskus koulussa kuuntelin terrorcorea täydellä volalla (Kuten aina) niin sain kummaksuvia katseita ja kysymyksiä.
Useampi kaveri on alkanut kauttani kuuntelemaan hc:ta, useammat kuitenkin hardstyle linjalla ja muutama jopa alkanut omaa musiikkia pakertamaan.
Vastaa Viestiin