18vuotias lukiolainen kuopiosta. Kiinnostus hardcoreen lähti kehittymään joskus aikoinaan kun kuuntelin bonkers 9. En mä tienny oikeestaan sillon muusta ku bonkersseista. Sitten kuitenki välillä näissä bonkerseissa oli välillä noita rankempia biisejä, jotka teidän mielestä luokitellaan vissiin noihi "partycore" biiseihin

. No kuitenki ne rankemmat biisit iski lujaa. Sitten yks tuttu sendi mulle ku kuuli että tykkäisin rankemmasta konemusasta nii jotain settejä, mm dj razor ja dj retard... Vissiin niin underground/wanhoja settejä, että en osannu ehtiä lisää noita ja siihen tyssäs(tunnistaako kukaan noita ees vai puhuko kaveri paskaa et nää o hardcoree).
Sitten tossa bonkers 15 kokoelmalla oli pari semmosta kappaletta, jotka oli niin rajuja siihen normaaliin "rititiu hc":hen tms että oli pakko kuunnella lisää näitä artisteja. Sitten tuli imuteltua noi masters of hardcoret vissiin kaikki levyt ja tulee kuunneltua aika paljon tota hardcoreradio.nl. Tuntuu jotenkin jännälle, kun sanotte noita Evil Activities, Neophyte, Scott Brown, Angerfist, Promo partycoreks ja itestäni noi on melkein rankimpia artisteja mitä löytyy. Mut toivotaan et täällä löytyy tilaa myös "partycorepelleille" . Ja korjatkaa mun näkemys hardcoresta jos siinä on jotain väärää.
Toivotaan, etten nyt suututtanu hirveen montaa hardcore tyyppiä tällä epäselvällä ja epävarmalla postauksella