Keskustelua uusista ja vanhoista materiaalisista julkaisuista (LP, CD, DVD jne.) sekä digitaalisista julkaisuista (MP3, FLAC, WAV jne.) jotka ovat kaupan.
Tämä näyttäis vihdoinkin tulevan tässä kuussa. Drum&bass-hc:ta
Lisään linkin jos löytyy klippiä jostain. Menee kyllä itellä heti hankintaan.
Viimeksi muokannut OrZo, 20.01.2009, 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ko. biisit on kyllä hyvin tuotettua kamaa..mutta en maha sille minkää että ittellä biiseistä loppuu veto jo ennenku biisit pääsee ees puolee välii..omasta mielestä herrojen tylsimpiä biisejä koskaan..Hell's Basement oli viel iha ok..tosin sitäkää ei meina millää jaksaa kuunnella loppuun asti..mutta reality collapse.. ekalla kuuntelukerralla vaihtu biisi jo xD ehkä johtunee vaa musta mutta ei vaa toimi..HARMI!
np: The Outside Agency & Ruffneck - Waste of Humanity "Goes Noord Vs the Rest of the World II (GEN016)" tämmöset biisit rokkaa \o/
Viimeksi muokannut Abandoned Soul, 22.01.2009, 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Korjaan, herrojen. Siinä mielessä oon vähän samaa mieltä, että ei noi biisit ehkä toimi yksinään niin hyvin. Mielestäni noista saa paljon enemmän irti miksattuina seteissä joidenkin hc-biisien väliin. Toimii toki myös dnb-seteissä.
Nää on sitä TOA:n hc/dnb osastoa. Lähempänä jopa ihan ensimmäisiä julkaisuja (oldschool hc jossa on yleisesti käytetty breikkejä enemmän) kun darkcore julkaisuja. TOA on ysäriltä lähtien halunnut kehittää tämmöstä rumpubasson ja hardcoren välimuotoa. Totta kyllä et nää on enemmän sitä dj kuin radiohitti kamaa . Muhun uppoo, mut en kuuntelekkaan samalla tavalla kuin kuuntelisin biisejä joissa pitää tapahtua paljon.
Täytyy sanoa että Hell's Basement on ihan loistava omasta mielestä! Reality collapsekin menee mutta joo... käy aika tylsäks loppuu kohden. Herrojen vanhempi kama iskee paljon paremmin kyl.
Hell´s Basement on omasta mielestä yks viime aikojen parhaista biiseistä, mitä oon kuullu. Ei Reality Collapse biisissäkään mitään vikaa ole, mutta HB uppos paremmin.
Tälläset crossover-julkaisut on kyl mun makuun. Ja lisää DnB/Hc crossovereita on tulossa poikien uudelta labelilta (One Seven Five)