Kvn logon suunittelu
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
Kvn logon suunittelu
Kaverini nyt sitte suunittelisi meille vissiinkin logon eli kaikki vuodattakaa tähän jotain semmosta minkä tyylinen se pitäisi olla? Mitä siinä ei saisi olla ja se että minkä värinen yms!
Viimeksi muokannut Dj_active, 09.12.2006, 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Fucking What..
-
Mites ois pääkallo reisiluilla?
no ei vaineskaan.
Muutama ehdotus:
-Ympyrän sisällä teksti Kovaydin.net 100% Finnish Hardcore
-Joku eeevul kaasunaamari
-Rock 'n' Roll Is Dead, Long Live Hardcore
-Joku vaakunan tapanen höskä
-Vinyylin kuva mis teksti Kovaydin.net
En keksinyt parempaa, älkää lyökö.

Muutama ehdotus:
-Ympyrän sisällä teksti Kovaydin.net 100% Finnish Hardcore
-Joku eeevul kaasunaamari
-Rock 'n' Roll Is Dead, Long Live Hardcore
-Joku vaakunan tapanen höskä
-Vinyylin kuva mis teksti Kovaydin.net
En keksinyt parempaa, älkää lyökö.
Jos löydät minut, oi Horuksen Silmä,
suo minun seisovan, kuin ne olennot, Osiriksen kaltaiset,
jotka eivät koskaan makaa kuolleina.
jotain mangaa sekotettuna äärimmäiseen hardcoreen.. vois olla yks vaihtoehto ja vähän jotain logohässäkkää niin kuin Wind of Horus sanoi.. ja värihän se on itsestään selvyys.. että vain ehdotuksia listaamaan!
Viimeksi muokannut Dj_active, 09.12.2006, 13:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
So Fucking What..
Eli pelkkä Kovaydin Vastarinta? toisaalta joo mutta toisaalta jotain iskevää pitäs olla että jos se ottais ihan pienelläkin vois olla hmm no vaikka se pääkallo kaasunaamarin kanssa.. mutta tää jakaa aika paljon mielipiteitä että.. ehdotukset menee kaikilta suunitelialle ja tekee monta vaihtoehtoa! 

So Fucking What..
Ainakin nuo pääkallot ja reisiluut sekä kaasunaamarit/happinaamarit logona menee jo niin MOH osastolle että oksetus......
Itse miellyin tuohon kovaydin.net teksti vinyylissä, ja tekstin fonttina vois käyttää celticciä tai gothiccia

Itse miellyin tuohon kovaydin.net teksti vinyylissä, ja tekstin fonttina vois käyttää celticciä tai gothiccia
En ole kovin älykäs, mutta jaksan kantaa painavia tavaroita.
-
Nasset on seksikkäitä.
Jos ois mahollista saada tekstiä/kuvaa paidan molemmin puolin nii etupuolella vois olla vinyylin kuva jossa lukee Kovaydin Vastarinta, ja selkäpuolella 100% Finnish Hardcore ja alhaalla persiin kohalla pienellä teksillä vielä että Kovaydin.net
Jos ois mahollista saada tekstiä/kuvaa paidan molemmin puolin nii etupuolella vois olla vinyylin kuva jossa lukee Kovaydin Vastarinta, ja selkäpuolella 100% Finnish Hardcore ja alhaalla persiin kohalla pienellä teksillä vielä että Kovaydin.net
-
Hehe, aivan, pääs unohtumaanZutsuu kirjoitti:Siinä on vaan se ongelma et tää ei oo 100% suomalaista

(KOVAYDIN) TERRORIST ei oo mikään huono idea, mutta aika käytetty (?)
Mutta jos paidassa lukee Hardcore ja siinä on nasse nii en usko että kukaan liittää sitä Caateriin.
Ei ees oo.. sen takii rupesin asiaa miettimäänkin ja oon vieny sitä eteenpäinkin, mutten osaa selittää toistaiseksi sitä järkjellisesti. Treenikselle miettii uusien levyjen kohtaloa.... jossain vaihees pitäis kuulemma tehdä hard-tekno mixtape. Alkaa Waily vaatii sellastakiiWind Of Horus kirjoitti:Hehe, aivan, pääs unohtumaanZutsuu kirjoitti:Siinä on vaan se ongelma et tää ei oo 100% suomalaista![]()
(KOVAYDIN) TERRORIST ei oo mikään huono idea, mutta aika käytetty (?)
Mutta jos paidassa lukee Hardcore ja siinä on nasse nii en usko että kukaan liittää sitä Caateriin.

O: Yamaha DX-200