Mun on vähän vaikea arvioida noita iskumääriä death metal rumpalitaustastani huolimatta. (Rumpalin tärkein ominaisuus on että osaa kuunnella musiikkia ja toimia sen mukaan, ei laskea tempoa numeroissa). Joten puhun vaikka konekiväärisoundista

Mun mielestä tuolla on joitain aivan loistavia juttuja esim. just tuo Zombies killed my parents ja Egnal Ramd vs. Mister Joker - The Megamix, kuunnelkaa ehdottomasti pari vikaa minuuttia. Juuri tuollaista kamaa haen takaa! (Sitä tarkoitin myös niillä Tresin speedcorebiiseillä mistä mainitsin esittelyssäni.) Älytöntä mättöä ja kikkailua mutta samalla myös harmonista (ja melodista) leijailua. Mun mielestä tuota konekiväärisoundia ei pitäis edes ajatella nopeuksissa, vaan nauttia siitä enemmänkin abstraktina tanssimusiikkina. (Esim. idm, eihän sitä voi tanssia jos ajattelee järkevästi, mut silti se on mukaansa tempaavaa ja haastellista). Sopivaa aamuyön musiikkia. Harkitsin tuossa jo nukkumaan käymistä, mut sit kuuntelin pari speedcorebiisiä ja päädyin keittämään kahvia ja syömään.
Joten kaipaisin enemmän tuollaista musaa, jos tiedätte niin kertokaa ihmeessä. Noin muuten päivä päivältä alkaa vahvistua sellainen käsitys että jos haluaa kuulla mieleistään musaa niin pitää tehdä itse. Esim. psykeHC:ta ois kiva kuulla, mut onko sellaista kukaan tehnyt? Niin ja jätetään ne trancecoret ja nu stylet omaan arvoonsa.
Muutenkin kaikki hyvä speedcorekelpaa. Esim. Darkcore 8:n Noizefuckerin mixissä ne kaksi ekaa biisiä (Revision - Sad Mellow, Traffik - Surrender) ovat juuri sellaista mitä kaipaan.
Sit kanssa voi suositella hyvää acidcorea ja tietysti sitä psycorea, jos sellaista on tehtykään.