Korsakoff

Keskustelua Hardcore Technosta ja sen eri alatyyleistä!

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Shatterling
Viesti:

Re: Korsakoff

Viesti Kirjoittaja Shatterling »

Cyberslut kirjoitti:Korsakoff on ihan hyvä. My Empty Bottle, Tamara ja Open Up iskee parhaiten. <3
Oldschool korsakoff <3
Tha Rippah kirjoitti:Uus albumi tulossa:
http://www.youtube.com/watch?v=UYU-nX1jLU8
yay
Mä oon korsakoffist aina tykänny siks että...no miten sen nyt selittäs...hmmm... siks että se ei yritä peitellä sitä että se on sellasta mainstriim rinttitiitä, ja vetää noi biisit aina puoliks danceks :D (tai noh, catscanha ne tekee). Siis sitä meinaan, että mä oon sen musaa aina ajatellu enemmän dancena ku hooseena, ja siks se on muhu nii iskeny :) Taisiisku vertaa tavalliseen dance musaan ni johan o parempaa :) ja toi uus kuulostaaki just siltä. Tajusko kukaa? :lol:
Junttu

Re: Korsakoff

Viesti Kirjoittaja Junttu »

Da Izolator kirjoitti: Mä oon korsakoffist aina tykänny siks että...no miten sen nyt selittäs...hmmm... siks että se ei yritä peitellä sitä että se on sellasta mainstriim rinttitiitä, ja vetää noi biisit aina puoliks danceks :D (tai noh, catscanha ne tekee). Siis sitä meinaan, että mä oon sen musaa aina ajatellu enemmän dancena ku hooseena, ja siks se on muhu nii iskeny :) Taisiisku vertaa tavalliseen dance musaan ni johan o parempaa :) ja toi uus kuulostaaki just siltä. Tajusko kukaa? :lol:
Joo eiku nyt meni pointti kyllä nii ohi.. Yritikkö pointtias ampuu haulikolla? Ainaki se ny hajos käsii nii pahasti et mitä persettä?

Asia ymmärretty:D. Ja samasta syystä mäki sitä kuuntelen ;D
Vastaa Viestiin