vihakone kirjoitti:Itse kuuntelen juuri Alec Empiren vanhoja helmiä.. Bass Terror EP. SuEicide EP 1 & 2. , Riot Beatsejä.. Nannaaaaaa...
Fiilistelin eilen aika lailla sitä sun postaamaas Identityä, kiitos jälleen Tarvitaan lisää 303 + breakbeat matskua!!
Hieno homma, jos toimi.
Juu.. tässä maailmassa EI ole yhtään liikaa 303 + breaksejä.. Harmi sinänsä.. Pitää varmaan alkaa tekee sen suuntaista matskua ja pistää joku rähinä-labeli pystyyn.. Perkele..
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone..
Itse oon ruvennu sovittelemaan jotain sen tyyppistä, 160+ bpm acid+hc breaks kamaa. Tosin täysin samplatuilla kolkkilaineilla, vanhoilta Labworks levyiltä mm..
--
Korn - Good God
en olis uskonut että Korni uppoaisi enää vuosien jälkeen mutta ne 2 ekaa albumiahan onkin ihan kovia
Sittenhän sun Swelter kannattaisi alkaa kuuntelemaan esim. Acid Assault labelin biisejä. Niissä tosin ei juurikaan ole breakbiittejä, mutta on niissä sentään kolkkia ja kunnon menoa.
Joo eikös ne oo lähinnä Lasse Steenin aliaksia, kyllä sen jätkän tuotantoon olen tustunut ja tutustun edelleen lisää Ja kylhän tota hc-acid osastoa riittää vaikka kuin 90-luvun alkupuolelta...
Swelter kirjoitti:Joo eikös ne oo lähinnä Lasse Steenin aliaksia, kyllä sen jätkän tuotantoon olen tustunut ja tutustun edelleen lisää :D Ja kylhän tota hc-acid osastoa riittää vaikka kuin 90-luvun alkupuolelta...
Joo. Lassehan ne on useimmat. Eikä kylläkäään lähellekkään parhaasta päästä. Ehkä ripauksemman kaupallisempaa soundia mielestäni, mut voi niitä klubeilla soittaa ;)
Swelter kirjoitti:Joo eikös ne oo lähinnä Lasse Steenin aliaksia, kyllä sen jätkän tuotantoon olen tustunut ja tutustun edelleen lisää Ja kylhän tota hc-acid osastoa riittää vaikka kuin 90-luvun alkupuolelta...
Jep.. 6 julkaisua ja 4 on tehnyt Lasse. Kuuntelin just tuossa Acid Assault# 5 Choosen Punctual Areas ja on kyllä kova lettu (sano Xybo mitä sano..)
Onhan noi muut assaultit aika kesyjä verrattuna Lassen perinteiseen paukkeeseen..
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone..