Tässä sitten 8minuuttinen livetys-sessio.. Omaa tuotantoa..
http://koti.welho.com/sseppan6/VIHAKONE_LIVE.mp3
VIHAKONE_LIVE@KulmaHiomaKone
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
VIHAKONE_LIVE@KulmaHiomaKone
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. 
Re: VIHAKONE_LIVE@KulmaHiomaKone
Hienoa! Tätä onkin odoteltu.vihakone kirjoitti:Tässä sitten 8minuuttinen livetys-sessio.. Omaa tuotantoa..
http://koti.welho.com/sseppan6/VIHAKONE_LIVE.mp3

O: Yamaha DX-200
