Kuvia kämppäsi lempisektiosta (HUOM. ei musapöytä)
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
Kuvia kämppäsi lempisektiosta (HUOM. ei musapöytä)
Eli kuten topikissa sanotaan, nii MIKÄ MUU TAHANSA PAITSI EI SE, JOSSA MUSIIKKIKAMASI LEPÄÄVÄT!
Mielenkiintoiseksi tässä sen tekee, että jollakin saattaa olla se akvaario mielenkiintoisin objekti/sektio, mutta se että objektia ei itsessään kuvata vaan mielellään joko:
a) nurkkaus
b) koko seinä jossa on jotain sulle tärkeitä juttuja
c) katto jossa saattaa olla esim. custom-maalaus
Näin siis. Oon epäkohtelias ja en itse laita TOISTAISEKSI mitään, koska ei oo kameraa tällähetkellä hollilla, menossa nukkumaan ja huomen aikanen herätys, JOTEN laitan ne vaikka parin päivän päästä kun tuun taas seuraavan kerran duunista kotiin.
KV:laiset, olkaapa hyvät!
Mielenkiintoiseksi tässä sen tekee, että jollakin saattaa olla se akvaario mielenkiintoisin objekti/sektio, mutta se että objektia ei itsessään kuvata vaan mielellään joko:
a) nurkkaus
b) koko seinä jossa on jotain sulle tärkeitä juttuja
c) katto jossa saattaa olla esim. custom-maalaus
Näin siis. Oon epäkohtelias ja en itse laita TOISTAISEKSI mitään, koska ei oo kameraa tällähetkellä hollilla, menossa nukkumaan ja huomen aikanen herätys, JOTEN laitan ne vaikka parin päivän päästä kun tuun taas seuraavan kerran duunista kotiin.
KV:laiset, olkaapa hyvät!
O: Yamaha DX-200
Mulla on vaaleenpunaiset seinät, liian rivoo materiaalia.
Edittiä pukkaa.
Noh rikon sääntöjä, mutta kaippa tuo pöydän alla oleva roskapönttö on tärkeä asia mulle, koska muuten runkkupaperit lojuis pitkin lattiaa.
(Ainut kuva mikä sattui löytymään, eikä ole kameraa tällä hetkellä.)
Jos ei kelpaa, niin tukehu vaikka kakkiin.
Edittiä pukkaa.
Noh rikon sääntöjä, mutta kaippa tuo pöydän alla oleva roskapönttö on tärkeä asia mulle, koska muuten runkkupaperit lojuis pitkin lattiaa.
(Ainut kuva mikä sattui löytymään, eikä ole kameraa tällä hetkellä.)
Jos ei kelpaa, niin tukehu vaikka kakkiin.
Viimeksi muokannut asvp, 20.07.2007, 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
/\ |\| |\| | |-| | |_ /\ -|- | [ ] |\|