Rasku Ylöjärveltä.
HC:n kuuntelu lähti joskus 5vuotta sitten vanhoista thunderdomen levyista ja siitä sit muokkautunut nykyiseen muotonsa.
Vaikka täällä saatetaan tässä asiassa puhua "kuolemansynnistä" niin edelleen gabber ja uudempi "ritititui" partycore uppoo ehkä parhaiten:
Evil Activities, Neophyte, Scott Brown, Angerfist, Promo <3 ja Korsakoff muutamia mainitakseni.
Myös speedcore, ja ihan oikee HC sekä jumpstyle uppoaa hyvin,
mutta niistä on vähemmän artistien nimiä tiedossa koska lähinnä settien muodossa tulee kuunneltua( tähänkin toivottavasti tulee muutos pian).
Kuuntelen myös psykeä , lähinnä "kemikaali vääntöä" ala Skazi, Exaile, Yojo. Myös polkka/nrg sekä trance uppoaa.
Uusimpana tuttavuutena on nyt hardtekno.
Itse olen välillä yrittänyt tuottaa musiikkia reasonilla sen kummempia onnitumisia saamatta, ulos tulevaa saundia voisi kuvata industrial hc:ta tekno vaikutteilla.
Ainakin näin kaveri kuvaili sitä mulle kun kysyin et mitä sanoisit et tää olis genreltää. Ehkäpä joskus kehtaan tänne laittaa linkkiä.
Bileissä yleisesti tullut käytyä vuodesta 2002 mutta ensimmäiset varsinaiset HC bileet tais olla 15.11.2005 Syntesia.
Aikaa viettelen kotona, välivuosi koulusta kun on.
Nytkun tiedätte suunnilleen koko elämäni niin voin siirtyä vastaileen muihin topikkeihin