Kappas, esittelyosio. Kaipa jotain voisi itsestään kirjoittaa.
Olen vuosimallia -88 oleva mieshenkilö Merikarvialta (siitä Porin lähellä). Lukio on käytynä ja tällähetkellä pidän välivuotta opinnoista (joo, en päässyt sisään kauppakorkeaan
). Tällähetkellä olen töissä eräässä metallifirmassa, työsopimus kestää toukokuun alkuun.
Kiinnostus hardcoreen alkoi varmaankin joskus vuoden 2000 paikkeilla, kun kaverilta sain cd-r:llä muutaman albumin Bonkersia. Silloin iski se trancecore/freeform/happyhc/miksi sitä nyt sitten haluaakin kutsua, kuitenkin se bilemusiikki jota toki vieläkin kuuntelen. Scott Brownin levyllä oli lopussa aina yleensä pari-kolme rankempaa kappaletta ja ensimmäinen reaktio oli "vittu mitä paskaa"
. Aika nopeasti kuitenkin kiinnostus heräsi ja nykyään pidän kovasti rankemman puolen hardcoresta, ellen jopa eniten. Lempiartisteistani useat ovat Suomi-hc:n puolelta
.
Itse teen (ainakin yritän) Bakemono-nimellä ainakin omasta mielestäni hieman totutusta poikkeavaa hardcorea, Yleensä tunnelmaltaan erittäin synkkää. Toinen enemmän tai vähemmän pääprojekteistani kulkee nimellä Rhythmic Disorder ja se keskittyy muihin kokeellisiin tyyleihin ambientista breakcoreen.