Mökkimiitti @ Riihimäki?
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
Mökkimiitti @ Riihimäki?
Riksussa "varuskunnalla päin" ois siis DDS:n mukaan mökki jonka voi vuokrata viikonlopuksi hintaan 275€. Mökissä tilaa n. 120 hengelle ja lava. Mökin luovutus sunnuntaina klo 16 ja vuokraaja hoitaa kuulemma siivouksen. DDS infonnee vielä myöhemmin lisää detaileista. Sinänsä hyvällä paikalla kun Stadin, Tampereen ja Lahden välissä.
Reikon kanssa puhuttiin kovaydin miitistä tässä aiemmin ja että PA ainakin järjestyisi(?).
Elikkä kyselen tässä alustavasti kovaydin porukoilta olisiko kiinnostusta tulla miittaamaan tuonne? Jokainen maksaisi oman osansa vuokrasta ja voisi myös mahdollisuuksien mukaan tuoda soittokamoja/valaistusta. Ihan omalla porukalla siis ja kaikki halukkaat pääsis soittelemaan. Voitais lyödä joku vkonloppu varmaan vielä tän vuoden puolelta lukkoon.
Reikon kanssa puhuttiin kovaydin miitistä tässä aiemmin ja että PA ainakin järjestyisi(?).
Elikkä kyselen tässä alustavasti kovaydin porukoilta olisiko kiinnostusta tulla miittaamaan tuonne? Jokainen maksaisi oman osansa vuokrasta ja voisi myös mahdollisuuksien mukaan tuoda soittokamoja/valaistusta. Ihan omalla porukalla siis ja kaikki halukkaat pääsis soittelemaan. Voitais lyödä joku vkonloppu varmaan vielä tän vuoden puolelta lukkoon.
Re: Mökkimiitti @ Riihimäki?
tooodellakin hieno homma jos saadaan tarpeeksi ihmisiä paikan päälle
KOLINA-PRODUKTIO
Simo Salmisen kuolemattomin sanoin: No mikä ettei
-
Tässä tää mesta siis:
http://www.hyrinet.fi/index.asp?id=e940 ... 5c3bd03084
Eli siivous kannattaa varmaan hoitaa itse. Tää kohta tosin vähän epäilyttää: "Vuokratuissa tiloissa tulee käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti. Majan naapurustolle ei saa aiheuttaa häiriötä. Tarpeetonta edestakaista liikennettä Hiihtomajantiellä vuokrauksen aikana on vältettävä."
DDS tarkastanee onko lähellä asutusta... ilmeisesti "bileitä" kuitenkin aiemmin ollut.
http://www.hyrinet.fi/index.asp?id=e940 ... 5c3bd03084
Eli siivous kannattaa varmaan hoitaa itse. Tää kohta tosin vähän epäilyttää: "Vuokratuissa tiloissa tulee käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti. Majan naapurustolle ei saa aiheuttaa häiriötä. Tarpeetonta edestakaista liikennettä Hiihtomajantiellä vuokrauksen aikana on vältettävä."
DDS tarkastanee onko lähellä asutusta... ilmeisesti "bileitä" kuitenkin aiemmin ollut.
Komiaa... vois koittaa pääst paikalle. Tiän enempi ko o ajakohta selvä.
http://soundcloud.com/jamqpa
http://soundcloud.com/jamqpa
Selvyys nyt heti tässä vaiheessa, että kuka mitäkin pystyy tuomaan tuonne? Me voidaan tuoda "kokonainen stage", jos ois vaan sopivan kokonen rekka siihen hommaan, mutta ku ei oo rekkaa eikä korttia jolla sitä ajaa, jää "stage" tuomatta.
Meiltäpäin löytyy seuraavaa tavaraa:
- levarit (2* Technics MK-2 & 2* Technics MK-5)
- mikserit (Pioneer 500 & 600)
- PA't
- valoja (strobo, laaseri)
- monitorit
Se mitä vältämme kovasti tuomasta on PA! Syystä että meidän oma porukka mahtuis yhteen autoon levareiden & mikserin kanssa. Useammalla autolla lähteminen tarkoittais vain turhaa polttoaineen kulutusta, sillä kuten kaikki tietää ei nykyhinnoilla ole bensan ja maidon hintasuhde enää käsikädessä.
Tietenkin oletan, että en/emme ole ainoot, jotka tarjoavat soittimia, sillä meiltä ei irtoa esim. cd-soittimia paikanpäälle. Ja ne jotka niillä meinisti soittavat, toisivat ne itse tuonne. Mikäli eivät omaa kys. soittimia, lainaisivat niitä jostain.
Ajankohta? Itselläni menoa joulukuun 12-14 pvät samantapaiseen vkonlopun kestävään tapahtumaan.
Meiltäpäin löytyy seuraavaa tavaraa:
- levarit (2* Technics MK-2 & 2* Technics MK-5)
- mikserit (Pioneer 500 & 600)
- PA't
- valoja (strobo, laaseri)
- monitorit
Se mitä vältämme kovasti tuomasta on PA! Syystä että meidän oma porukka mahtuis yhteen autoon levareiden & mikserin kanssa. Useammalla autolla lähteminen tarkoittais vain turhaa polttoaineen kulutusta, sillä kuten kaikki tietää ei nykyhinnoilla ole bensan ja maidon hintasuhde enää käsikädessä.
Tietenkin oletan, että en/emme ole ainoot, jotka tarjoavat soittimia, sillä meiltä ei irtoa esim. cd-soittimia paikanpäälle. Ja ne jotka niillä meinisti soittavat, toisivat ne itse tuonne. Mikäli eivät omaa kys. soittimia, lainaisivat niitä jostain.
Ajankohta? Itselläni menoa joulukuun 12-14 pvät samantapaiseen vkonlopun kestävään tapahtumaan.
O: Yamaha DX-200
onhan mulla paku, mutta toistaiseksi on vielä epävarmaa, olenko enää samassa paikassa duunissa ajankohtana. mutta loppupeleissähän kamat ei kovin paljoa tilaa vie, koska ovat vanhempia pienemmän kokoiset ja eivät vaadi vahvareita väliin.Reiko kirjoitti:Selvyys nyt heti tässä vaiheessa, että kuka mitäkin pystyy tuomaan tuonne? Me voidaan tuoda "kokonainen stage", jos ois vaan sopivan kokonen rekka siihen hommaan, mutta ku ei oo rekkaa eikä korttia jolla sitä ajaa, jää "stage" tuomatta.
korjaus: 400 ja 600- mikserit (Pioneer 500 & 600)
missäköhän vitussa se muuten on? löysitkö sä sitä, kun viimeksi soiteltiin?(strobo, laaseri)
ja riippuen tietenkin siitä, paljonko jengiä on tulossa mestoille. jos porukkaa on mallia tupa täynnä, niin noi pöntöt on enemmän monitoritavaraa kuitenkin volat nousee ja aktiiveista paukkuu kalvot, kun tuhannen sekaisin olevat gabberit rupee länkyttämään. bensat nyt loppupeleissä ei niin paha oo, kun riksuun asti pystyy kusikaarenkin heittämäänSe mitä vältämme kovasti tuomasta on PA!
itse olen myös jumissa samana viikonloppuna samasta syystä. muuten pitäisi olla suht siivoa. kyllähän sitä mielellään soittamaan tulee, jos natsaaAjankohta? Itselläni menoa joulukuun 12-14 pvät samantapaiseen vkonlopun kestävään tapahtumaan.
ps. onko tällä kertaa naisia tulossa? *molester*
No sori! Mun muisti, sun soul. xDastaroth kirjoitti:korjaus: 400 ja 600
Löysin laaserin, mut strobon saa Kannolta varmasti lainaan. Käsittääkseni se koppas sen mukaansa jo viime kesänä. Pata nii kujalla treeniksel aina et oon _vissii_ unohtanu mainita asiasta.missäköhän vitussa se muuten on? löysitkö sä sitä, kun viimeksi soiteltiin?
Osittainkin näin.ja riippuen tietenkin siitä, paljonko jengiä on tulossa mestoille. jos porukkaa on mallia tupa täynnä, niin noi pöntöt on enemmän monitoritavaraa kuitenkin volat nousee ja aktiiveista paukkuu kalvot, kun tuhannen sekaisin olevat gabberit rupee länkyttämään. bensat nyt loppupeleissä ei niin paha oo, kun riksuun asti pystyy kusikaarenkin heittämään
Tuu mun aisapariks alkuiltaan. Vois roimii perinteisesti hard-teknoo.itse olen myös jumissa samana viikonloppuna samasta syystä. muuten pitäisi olla suht siivoa. kyllähän sitä mielellään soittamaan tulee, jos natsaa
Ei saatana! Kulmakkalan teknoilijat soittaa lantsarit jalassa, reikäpaita päällä ja olkihattu päässä. Mihin naisia tarvitaan, ku kaikilla on alkoholia, jolla voi juoda vieressä olevan miespuolisen tyypin "nätiksi"? VAMOLOS!!!ps. onko tällä kertaa naisia tulossa? *molester*
Jooh, elikkä valitettavasti vastaus yrityksistä huolimatta oli tämä:
Majavuokrausta on kysytty hallituksen jäseniltä ja koska alueella on nyt jo asukkaiden valituksia ampumaradankin melusta (joka on aika pientä), kyseiseen tilaisuuteen ei majaa valitettavasti voida vuokrata. Toivottavasti löydätte jonkin toisen kohteen , jossa voitte tapaamisenne toteuttaa.
Jotenka, löytyiskö muilta KVläisiltä ehdotuksia paikkaa varten ?
Majavuokrausta on kysytty hallituksen jäseniltä ja koska alueella on nyt jo asukkaiden valituksia ampumaradankin melusta (joka on aika pientä), kyseiseen tilaisuuteen ei majaa valitettavasti voida vuokrata. Toivottavasti löydätte jonkin toisen kohteen , jossa voitte tapaamisenne toteuttaa.
Jotenka, löytyiskö muilta KVläisiltä ehdotuksia paikkaa varten ?
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Ja tulipahan sitten samantien itelle viel yks paikka mieleen,
mutta soittelen sinne huomen ja kyselen onnistuuko ...
"Keep thy motives in heart, with closed mouth. We are those who will weave history with the ringing of the great belfry."
Hienoa! Ja propsit oma-alotteisuudesta! Itselleni ei valitettavasti tule juuri mitään mieleen, toistaiseksi.DDS kirjoitti:Ja tulipahan sitten samantien itelle viel yks paikka mieleen,
itse voisin tuoda noi puuttuvat cd soittimet kaverilta lainaan luultavammin (riippuen tietty kyydeistä, koska junalla en jaksa alkaa roudaamaan). toivottavasti nyt vaan saataisi hyvä paikka ja tarpeeksi monta kv jäsentä mukaan niin eiköhän se siitä.
KOLINA-PRODUKTIO
Juu. Ettekös kuitenkin tuu samasta suunnasta Tuomaksen kanssa. Ei pari cd-soitinta oo kimpas paha roudaa.Rujonic kirjoitti:itse voisin tuoda noi puuttuvat cd soittimet kaverilta lainaan luultavammin (riippuen tietty kyydeistä, koska junalla en jaksa alkaa roudaamaan). toivottavasti nyt vaan saataisi hyvä paikka ja tarpeeksi monta kv jäsentä mukaan niin eiköhän se siitä.
kyllähän me tullaan.. kyselen kaverilta noita soittimia kunhan on joku ajankohta selvillä tästä miitistä.Reiko kirjoitti:Juu. Ettekös kuitenkin tuu samasta suunnasta Tuomaksen kanssa. Ei pari cd-soitinta oo kimpas paha roudaa.Rujonic kirjoitti:itse voisin tuoda noi puuttuvat cd soittimet kaverilta lainaan luultavammin (riippuen tietty kyydeistä, koska junalla en jaksa alkaa roudaamaan). toivottavasti nyt vaan saataisi hyvä paikka ja tarpeeksi monta kv jäsentä mukaan niin eiköhän se siitä.
KOLINA-PRODUKTIO