Heavy Metal =)
Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo
Noh Linkin Parkhan on Nu metallia, mikä on omasta mielestäni aika pelleilyä ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Nu_metal ). Mutta joo, Apulanta ei oo metallia nähnykkään.Reiko kirjoitti:Linkin Park? Apulanta? Metallia? Ihan ku mua ois just huudeltu tuolla ->
/\ |\| |\| | |-| | |_ /\ -|- | [ ] |\|
Totta. Mut jos nu-metallia haetaan, nii kyllä ehdottomasti parasta nu-metallia edustaa kyl Limp Bizkit. Niil OLI hyvää meininkii. Se nu-metallista.. kuuntelin joo, tuskin enää ollenkaan.asvp kirjoitti:Noh Linkin Parkhan on Nu metallia, mikä on omasta mielestäni aika pelleilyä ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Nu_metal ). Mutta joo, Apulanta ei oo metallia nähnykkään.Reiko kirjoitti:Linkin Park? Apulanta? Metallia? Ihan ku mua ois just huudeltu tuolla ->
O: Yamaha DX-200
Terveet Kädet on hc-punkkia :p Eikä muutenkaan kaikki listatut ollu metallia, mutta ei voi olettaa että kaikki tietää
Metalli, tällä hetkellä sludge/doom metal, uppoaa kovaa. Perusopinnot death ja black metalista, grind/crustcoresta ja hardcore punkista myös suoritettu
Ja btw: laulan Hebosagilissa, kantsii käydä tsekkaamassa @ www.hebosagil.com jossa uusin EP on ladattavissa! Uusi levy odottaa julkaisupäivää, tämän vuoden alkupuolella pitäisi ilmestyä
/MAINOSHUORAUS
Metalli, tällä hetkellä sludge/doom metal, uppoaa kovaa. Perusopinnot death ja black metalista, grind/crustcoresta ja hardcore punkista myös suoritettu
Ja btw: laulan Hebosagilissa, kantsii käydä tsekkaamassa @ www.hebosagil.com jossa uusin EP on ladattavissa! Uusi levy odottaa julkaisupäivää, tämän vuoden alkupuolella pitäisi ilmestyä
/MAINOSHUORAUS
_:|
-
- Viesti:
Re: Heavy Metal =)
Ei pahemmin metalli mee... Mitänyt jotain Industrial metallia (rammstein, ruoska tulee ny eka mieleen) ja sitten jotain omaperäsempää / nustylempää (esim. SOAD)
Vähä sama, ja sit joku sonata arctica. Mitä ny välil joku dopeDa Izolator kirjoitti:Ei pahemmin metalli mee... Mitänyt jotain Industrial metallia (rammstein, ruoska tulee ny eka mieleen) ja sitten jotain omaperäsempää / nustylempää (esim. SOAD)
metalli puolelt kovimmassa kuuntelussa ny children of bodom, kylähullut ja pantera ;D
Re:
No, mun juuret on metallista.. Linkin Park ja nämä muut vastaavat kuten Limp Bizkit on mulle ns. Tennariheviä. Apulanta on sitä mitä heitetään pelloille keväisin..asvp kirjoitti:Noh Linkin Parkhan on Nu metallia, mikä on omasta mielestäni aika pelleilyä ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Nu_metal ). Mutta joo, Apulanta ei oo metallia nähnykkään.Reiko kirjoitti:Linkin Park? Apulanta? Metallia? Ihan ku mua ois just huudeltu tuolla ->
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone..
Re: Re:
Ja eiks jollain maatalouskoneella sitä turvettaki viskota?vihakone kirjoitti:No, mun juuret on metallista.. Linkin Park ja nämä muut vastaavat kuten Limp Bizkit on mulle ns. Tennariheviä. Apulanta on sitä mitä heitetään pelloille keväisin..asvp kirjoitti:Noh Linkin Parkhan on Nu metallia, mikä on omasta mielestäni aika pelleilyä ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Nu_metal ). Mutta joo, Apulanta ei oo metallia nähnykkään.Reiko kirjoitti:Linkin Park? Apulanta? Metallia? Ihan ku mua ois just huudeltu tuolla ->
-
Pidän useammasta, mutta parhaita:
The Berzerker
Burzum
Rotten sound
Darkthrone
Ajattara
The Berzerker
Burzum
Rotten sound
Darkthrone
Ajattara
The Berzerker menee enemmänki grindcoren puolelle.rottencreep kirjoitti:Pidän useammasta, mutta parhaita:
The Berzerker
Burzum
Rotten sound
Darkthrone
Ajattara
-
No juu totta, mutta onhan grindcorekin eräänlainen metallin alagenreReiko kirjoitti:The Berzerker menee enemmänki grindcoren puolelle.rottencreep kirjoitti:Pidän useammasta, mutta parhaita:
The Berzerker
Burzum
Rotten sound
Darkthrone
Ajattara
At The Gates - Slaughter of the Soul
Arch Enemy - Anthems Of Rebellion
Nää on soinu aika repeatillä mun ipodissa jo vuosia, varsinkin toi At The Gates, kaikkien aikojen tikukimpia hevipläjäysiä <3
-- xybo
Nää on soinu aika repeatillä mun ipodissa jo vuosia, varsinkin toi At The Gates, kaikkien aikojen tikukimpia hevipläjäysiä <3
-- xybo
Slaughter of the Soul on kyllä yks kovimmista.xybo kirjoitti:At The Gates - Slaughter of the Soul
-- xybo
/\ |\| |\| | |-| | |_ /\ -|- | [ ] |\|