Da Izolator kirjoitti:muuten toi oin aika hyvä (ja edustavampi ku se vanha ) nii ehkä vähän liian värikäs... tulee ysäri mielee
Meinaaks kuvan kirkkautta vai ihmisten pukeutumista/valoja? Tää läppärin näyttö on vähän kehno niin saatta olla et tullu liian kirkas.
meinaan just pukeutumista ja valoja
Mut ei toi huono tolleenkaan oo
Tuotti hankaluuksia löytää semmosia kuvia mitä kansainvälinen hc yhteisö ehkä "haluis" nähdä . Osan kuvista rippasin videoista, koska niissä oli eniten toiminnan meininkiä. Pukeutumiseen vähän vaikea vaikuttaa, toisaalta antaa suht. objektiivisen kuvan siitä miten jengi Suomessa pukeutuu hc bileisiin (ei sillä että välttämättä pitäisi olla saman näköistä kuin isomman skenen maissa). Videot puhukoot puolestaan minkä tahtiin bileissä tampataan . Mitä bileiden valaistukseen tulee niin pyrimme käyttämään lähinnä stroboa ja suht. minimaalisesti värejä (ei lasereita). Osassa kuvia saattaa olla myös tuo salamavalo ongelmana, joka karsii kuvasta varsinaisen valaistuksen. Jotain lyhyen historiamme huippuhetkiä
Ajattelin jatkossa tuoda vähän järeempää kameraosastoa mukaan niin sais ainakin vähän laadukkaampia kuvia. Tosin tuntien mun äärimmäisen kriittisyydeen juuri mitään kuvia ei tule julkastua, ellei ne riittäävän tip top
xybo kirjoitti:Ajattelin jatkossa tuoda vähän järeempää kameraosastoa mukaan niin sais ainakin vähän laadukkaampia kuvia. Tosin tuntien mun äärimmäisen kriittisyydeen juuri mitään kuvia ei tule julkastua, ellei ne riittäävän tip top
xybo kirjoitti:Ajattelin jatkossa tuoda vähän järeempää kameraosastoa mukaan niin sais ainakin vähän laadukkaampia kuvia. Tosin tuntien mun äärimmäisen kriittisyydeen juuri mitään kuvia ei tule julkastua, ellei ne riittäävän tip top