The Shadow Of The B.E.A.S.T. Volume 2

Keskustelua uusista ja vanhoista materiaalisista julkaisuista (LP, CD, DVD jne.) sekä digitaalisista julkaisuista (MP3, FLAC, WAV jne.) jotka ovat kaupan.

Valvojat: rottencreep, Teknojta, OrZo

Vastaa Viestiin
Nordberg

The Shadow Of The B.E.A.S.T. Volume 2

Viesti Kirjoittaja Nordberg »

Eli tässä olisi sitten B.E.A.S.T. recordsin kokoelma numero 2. Eli mitäs hc tyyliä nuo biisit edustavat. Ovatko ne sitä vanhaa ranskalaista hardcorea, vai kenties tätä uudemaa. Vai onko se kenties jotain erilaisempaa. Eli mllainen levy on kyseessä?

http://www.discogs.com/release/175597
Teknojta
Shamancoristi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teknojta »

Klippiä? :D
Ainakin nuo Joshua ja Al Core esiintyneet rankemmillakin terror/speedcore mättö levyillä.
Nordberg

Valitettavasti ei ole kklippejä noista biiseistä, mutta toki olen kuullut noita Joshuan ja Al Coren biisejä ja onhan ne oikein mainioita ja todella rankkoja.
xybo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xybo »

B.E.A.S.T. ei ole ainakaan omien kokemusteni mukaan kovinkaan laadukas labeli ja vaikka useita olen niistä ostanutkin niin myynyt samantien poiskin. B.E.A.S.T. tuli niihin aikoihin kun ranska hc alkoi mennä alaspäin ja rankasti. Al Core:n yksinään tekemät biisit oli myös enemmän tai vähemmän tylsähköjä, jos esim vertasi alkupään micropoints juttuihin.

Ainakaan itse en suositelisi.

-- xybo
Nordberg

Mutta kyllähän B.E.A.S.T. recordsilta löytyy myös DJ Freakin ja Micropointin biisejä, ja nehän on aina huippukamaa.
xybo
Viesti:

Nordberg kirjoitti:Mutta kyllähän B.E.A.S.T. recordsilta löytyy myös DJ Freakin ja Micropointin biisejä, ja nehän on aina huippukamaa.
Nimi ei takaa mitään, Parhaat Dj Freakit ja Micropointit on julkastu poikien omilla labeleilla, yleensä muilla labeleilla o julkastu paska, mitä eivät ole vittineet itse julkasta. B.E.A.S.T. on yks näistä labeleista joilla kaikki julkasee ne paskemmat biisinsä. Karvaasti todettu kun näitä on tilattu (aikoinaan ei voinut kuunnella klippejä mistään vaan piti tilata nimen/labelin mukaan) ja kaikki ollu paskaa :/

-- xybo
vihakone

Viesti Kirjoittaja vihakone »

No,joo.. nyky-releasit Beastiltä on taas mitä on..
Sen verran kuitenkin on positiivisia kokemuksia kyseisestä labelista, että rankkaan tässä omat suosikkini heti alkuun:

Hardcoholics - Ombre Spectrale (#13) -- Eritoten raita B2. Nato Agressor (Cerbo Mix) on kyllä rautaista matskua.Toimi hyvin Violent Enforcement 2:ssa, jossa olin soittamassa. Yksi illan parhaita biisejä!

Aura Exiter - Nitrogene EP (#7) on poikkeavaa Beastiä.. Kelpo säröä ja kolkkimaista vääntöä.. Oma suosikkini!

Various - The Mental Hangover L.P. (#5) on kelpo kokkari, lukuunottamatta niitä DJ Freakin ei-saa-saatana-mitään-selvää-biisejä.. Muuten Kartafuckin ja kumppaneiden tuotokset oivia..

Itse lopetin Beastien ostamiset tuohon Joshuan - Nivea EP:hen (#16) ,koska se alkoi jo kuulostamaan kuralta.. :cry:
Joshua nyt ei muutenkaan kyllä ole meikäläisen TOP-10-miehiä mitä frenchkoreen tai whatever-coreen tuleekaan.. Aika turha jätkä koko scenessä.. :roll:
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
xybo
Viesti:

vihakone kirjoitti:Aura Exiter - Nitrogene EP (#7) on poikkeavaa Beastiä.. Kelpo säröä ja kolkkimaista vääntöä.. Oma suosikkini!
Juu. toi on kelpo.

-- xybo
vihakone

Viesti Kirjoittaja vihakone »

kerkesin tuossa kritisoimaan Joshuaa kovalla kouralla, kun nyt muistinkin, että ensireaktioni kaveriin olikin erittäin positiivinen löytäessäni hänen ensimmäisen julkaisunsa joskus aikoinaan..
Kyseessä oli Joshua - Striking Wave EP. (KS 263).. Erittäin hyvä julkaisu! Sen jälkeen kaveri sitten eksyikin kai metsään, eikä vieläkään ole sieltä pois löytänyt.. :roll:
Seuraavan teoksen esittää Lahtosen Perheorkesteri,viulu,haitari ja KulmaHiomaKone.. ;)
Nordberg

Kyllähän Joshualta löytyy moniakin loistavia biisejä kuten vaikkapa mainio "Under repair track".
Vastaa Viestiin