PulseDemon kirjoitti:Miten tai miksi niitä nyt nimeäis kun ei niissä ole sanoituksia eikä ne kerro mistään
Olishan tietty Pan Sonic -tyyli, mut toisaalta miten se sit eroaa loogisesti annetuista numeroista sen jälkeen kun niitä kohina/rutina-nimisiä biisejä on kymmenittäin. Parempi niinpäin että kuulijat saavat muodostaa oman mielikuvansa aiheesta. Monen hienon kappaleen fiiliksen pilaa nimi joka on jotain tyyliin "3. linjan ämmä", "lastenraiskaaja" tai "saatanan valtakunta".
Mulla ei oo taas jääny noi sun biisit päähän just sen takii että kaikilla on "loogisesti annettu numero" nimenä, jotka on kaikki lähes samanlaisia eikö se just olis järkevämpää antaa niitä nimiä just fiilis ja mielikuvapohjalta? eihän suurin osa konemusasta "kerro" mistään
PulseDemon kirjoitti:Miten tai miksi niitä nyt nimeäis kun ei niissä ole sanoituksia eikä ne kerro mistään
Olishan tietty Pan Sonic -tyyli, mut toisaalta miten se sit eroaa loogisesti annetuista numeroista sen jälkeen kun niitä kohina/rutina-nimisiä biisejä on kymmenittäin. Parempi niinpäin että kuulijat saavat muodostaa oman mielikuvansa aiheesta. Monen hienon kappaleen fiiliksen pilaa nimi joka on jotain tyyliin "3. linjan ämmä", "lastenraiskaaja" tai "saatanan valtakunta".
Mulla ei oo taas jääny noi sun biisit päähän just sen takii että kaikilla on "loogisesti annettu numero" nimenä, jotka on kaikki lähes samanlaisia eikö se just olis järkevämpää antaa niitä nimiä just fiilis ja mielikuvapohjalta? eihän suurin osa konemusasta "kerro" mistään
Jep. Eihän tässä biisien nimiä "arvostella", vaan itse raitoja... tietääkseni.
Da Izolator kirjoitti:
Izolator: Keksin sulle ratkaisun. Sähän voit nimetä ne biisit uudestaan sen mukaan miltä tuntuu, voit esim. käyttää noita kuvauksia joita olen laittanut nettisivuille tai nimetä ne omien mielikuvien perusteellasi. Joka tapauksessa, jos alkuun tai jonnekin muualle osaksi nimeä jättää ne numerot, on kappaleet silti tunnistettavissa ja vertailtavissa muiden kanssa.
PulseDemon kirjoitti:Izolator: Keksin sulle ratkaisun. Sähän voit nimetä ne biisit uudestaan sen mukaan miltä tuntuu, voit esim. käyttää noita kuvauksia joita olen laittanut nettisivuille tai nimetä ne omien mielikuvien perusteellasi. Joka tapauksessa, jos alkuun tai jonnekin muualle osaksi nimeä jättää ne numerot, on kappaleet silti tunnistettavissa ja vertailtavissa muiden kanssa.
Nettisivuillani saatavilla nyt 22 uutta kappaletta tältä ja viime vuodelta - ladattavissa yhteensä 2 tuntia 5 minuuttia musiikkia ilmaiseksi korkealla äänenlaadulla!
Mulla olis valmiina levyllinen breakcorea. Tarvitsisin jonkun masteroimaan biisit samalle voluumille. Homma on pieni ja yksinkertainen, mutten voi itse tehdä koska omalle musiikilleen kuuroutuu. Vihjaiskaa jos tiedätte jonkun sopivan henkilön.